Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

sami

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

sami

#1

Viesti sami »

Taidampa aloittaa minäkin tällaisen kirjan ihan itseni ratoksi. Tarkoitukseni on saada jonkinlainen käsitys omasta treenaamisesta pidemmällä aikavälillä. Normaaleja harjoituspäiväkirjoja olen joskus yrittänyt pitää, mutta laiskuuttani ne on aina jääneet. Katsotaan miten tämän kanssa käy.

Taustaa: Mies (?), 25 v. 178 cm reilu 80 kg. Kamppailulajit aloitin joskus 1991-1992 judolla josta n. vuoden jälkeen tae kwon doon. Sitä kunnes muutin Jyväskylään jossa innostuin lukitepainin iloisesta maailmasta. Vuosi taisi olla 2002. Takkipaini ja vapaaottelu tulivat luonnollisesti mukaan kuvioihin, ja treenaan nykyään kaikkea sekaisin, eniten kiinnostusta on nykyään juuri brassijutsuun.

Tänään kävin kävelemässä ulkona ja katsomassa toys'r'us liikkeestä itselleni joululahjoja. Eli olin laiska. Huomenna lisää.
-Oman elämänsä sankari-
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#2

Viesti JanneM »

Muistahhan kirjottaa sitten päiväkirjaa sieltä Brasiliastakin kun sinne päädyt
Mua ainakin kiinnostaa ne suunnattomasti.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Questao
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 2450
Lauteille: Huhtikuu 2006

#3

Viesti Questao »

Hyvä Sami!

Jos voi laittaa sellaista toivelistaa? Voisit kirjoittaa tänne esimerkiksi ruokatottumuksista, vaikkapa Pirkan ruispähkinäjogurtin käytöstä :badgrin:. Brasiliasta pitää ehdottomasti kirjoittaa, ainakin kaikki ampumavälikohtaukset pitää tilittää sitten samantien tänne :D. Selostukset mielellään portugaliksi, kiitos!

- Questão
Even the chinese cannot do it. It is impossible.

Liity etupotkijaksi!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#4

Viesti JanneM »

Senkin hippisami etkai sinä ole sortunut rukiiseen pähknäjogurttiin?
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#5

Viesti Mika »

JanneM kirjoitti: Senkin hippisami etkai sinä ole sortunut rukiiseen pähknäjogurttiin?
:smt076

Sami, Booze ja minä tulemme ja kuristamme koko Jyväskylän ja vielä Jyväskylän maalaiskunnankin siihen päälle, jos tuo suunsoitto ei lopu.

Se on loistavaa jurkuttia!



Sori Sami suttaamisesta... :oops:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#6

Viesti JanneM »

Mä en lähde tommosiin hippien terveys jukurtteihin ollenkaan... ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#7

Viesti bodyguard »

Mika kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Senkin hippisami etkai sinä ole sortunut rukiiseen pähknäjogurttiin?
:smt076

Sami, Booze ja minä tulemme ja kuristamme koko Jyväskylän ja vielä Jyväskylän maalaiskunnankin siihen päälle, jos tuo suunsoitto ei lopu.

Se on loistavaa jurkuttia!
Minkä merkkistä tuo kyseinen jugurtti on? Yritin kaupasta toissapäivänä kattella mutten löytäny :?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Suvi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 729
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Auckland, NZ

#8

Viesti Suvi »

bodyguard kirjoitti: Minkä merkkistä tuo kyseinen jugurtti on? Yritin kaupasta toissapäivänä kattella mutten löytäny :?
Se on Pirkan ja kyseessä on semmonen vähän isompi (oisko vajaan puolen litran) valkoruskea purkki. Olen tosi katkera että tällaisia tuotteita tulee markkinoille just silloin kun mä olen muuttamassa ulkomaille. Ikävä on myös kyseisen sarjan kiivi-karviaismarjajugurttia. Onneks täältä on löytynyt edellä mainitun aika hyvin korvaavaa raparperijugurttia...

Tässä vielä lisää juttua ko. jugurtista: http://www.pirkka.fi/ruoka/arkisto/2006" onclick="window.open(this.href);return false; ... uista.aspx

Onnea vaan hyvästä alusta treenipäiväkirjalle :lol:
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
-J. R. R. Tolkien-
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#9

Viesti bodyguard »

Jaa, täytyy siis kävästä K-kaupassa :?
Suvi kirjoitti: Onnea vaan hyvästä alusta treenipäiväkirjalle :lol:
Niinjust, kukakohan urpo tätäkin sotkee turhilla kyselyillä :kiire:

joku mode vois tietty siirtää nää jugurttipohdiskelut jonnekkin toisaalle

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#10

Viesti Jarppa »

:ot:

Vuoden Offtopic- thread on löydetty. No, Mika tai Janne lienee korjaavat...
Kuvake
j-system
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 141
Lauteille: Toukokuu 2006
Etulaji: BJJ
Sivulajit: MMA
Takalajit: Hokutoryu, Krav Maga, Kickboxing, Bujinkan

#11

Viesti j-system »

JanneM kirjoitti: Mä en lähde tommosiin hippien terveys jukurtteihin ollenkaan... ;)
Juu, me ei olla ollenkaan lähdetty tommosiin, paitsi jos sami suosittelee. :mf_bookread:
Kuvake
Questao
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 2450
Lauteille: Huhtikuu 2006

#12

Viesti Questao »

Siis hei!
JanneM kirjoitti: Mä en lähde tommosiin hippien terveys jukurtteihin ollenkaan... ;)
Toi on naurettavin väite, mitä olen pitkään aikaan kuullut. Aivan turha selittää mitään. :D

Sitten ensi töiksenne kysytte Samilta, miten se on kyseiseen jogurttiin törmännyt. Samaan sarjaan kuuluu myös omena-päärynäjogurtti, mutta se ei paini ollenkaan samassa sarjassa kuin Sami, Janne, kiivi-karviaismarjahippiterveysjogurtti tai rukiinen pähkinäasidofilusrauhanpuolustajajogurtti.
:rock:
Sami, kirjoita nyt vähän niistä treeneistäkin tänne, täällä vaan puidaan joitain maitotuotteita. :badgrin:

- Questão
Even the chinese cannot do it. It is impossible.

Liity etupotkijaksi!
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#13

Viesti sami »

Tulin juuri töistä ja yllätyin hieman oman päiväkirjani sisällöstä.. mutta pähkinäruohehippijogurtti on kyllä aivan ihquuuu! Sitä etsiville huomautuksena että sitä myydään puolen litran muoviastioissa (ei kai voi olla niin hippi kun ei ole se okologisin vaihtoehto), jotta älkää hämääntykö k-kaupan jogurttihyllyllä kun sitä ei löydy pienistä purkeista eikö isoista litran pöniköistä. se siitä. kertokaa toki jos olete löytäneet jotain muuta mukavaa suuhun pantavaa, pidän näet syömisestä.

Brasilia oli iso syy miksi tämän aloitin, siis yritän parhaani mukaan jatkaa sielläkin. Huomenna siis toivottavasti itse aiheeseen...
-Oman elämänsä sankari-
Kuvake
Boozehound
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 883
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#14

Viesti Boozehound »

Haluan Sami vain nyt juhlallisesti ilmoittaa, että teen kaiken voitavani jotta päiväkirjasi olisi yleisen pilkan ja vitsin kohteena. Häiriköin, mollaan, väheksyn, en arvosta, olen erimieltä, mökötän, tuomitsen ja paheksun. Että onnea vaan tällekkin projektille...
It's like a game of chess, but your ass is in the line...
sami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 155
Viestit: 407
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: JKL

#15

Viesti sami »

Boozehound kirjoitti: Haluan Sami vain nyt juhlallisesti ilmoittaa, että teen kaiken voitavani jotta päiväkirjasi olisi yleisen pilkan ja vitsin kohteena. Häiriköin, mollaan, väheksyn, en arvosta, olen erimieltä, mökötän, tuomitsen ja paheksun. Että onnea vaan tällekkin projektille...
Kiitos Ville. Tiesin että sinuun voi luottaa.

Mutta asiaan:
Su 26.11
Kävin salilla jumppaamassa. Lämmittely pallojen päällä pyörimällä. Maunosella (pallolle antamani lempinimi) 5 min ja kuntopallolla 5min. Sitten Svegbergit pelkällä tangolla. Se on hanurista mutta sillai mukavasti. Ville tietää miten jokin voi olla mukavasti hanurista ;) Rakas tyttöystäväni karjui vierestä ja ajatteli varmaan että seurustelee neidin kanssa kun itkin ja valitin. Sitten 1*5 + 2*3 turkkilaisia ylösnousuja 16 kilon kuulalla. Ja kevyt venyttely loppuun. Sellainen oli mukava sunnuntaijumppa. Katselin eilen hieman painivideoita ja yritän miettiä judansseja huomisiin treeneihin. Kun ei kuitenkaan tuo pystypaini ole se vahvin alue, huomenna selviää miten kävi..
-Oman elämänsä sankari-
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 79 kurkkijaa