Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Viranomaisen avustaminen voimankäyttötilanteessa
Valvoja: Valvoja
-
- ilmaanpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2007
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
Onpahan kerran tullu pyydettyä "sivulliselta" apua. Tosin kyseiset sivulliset oli tuttuja järkkäreitä. Toiminta tosin tapahtui heidän normaalin toimialueen ulko puolella.
Heidän tehtävä oli lähinnä kattoa ja suojata ettei kukaan väkijoukosta karkaa minun niskaan kun toimitan virkatehtävää.
(En kerennyt saamaan siihen hätään toista virkamiestä matkaan.)
Heidän tehtävä oli lähinnä kattoa ja suojata ettei kukaan väkijoukosta karkaa minun niskaan kun toimitan virkatehtävää.
(En kerennyt saamaan siihen hätään toista virkamiestä matkaan.)
Mahtavaa..
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Lokakuu 2005
Pilvessä olevat ihmiset eivät normaalisti ole hirveän väkivaltaisia. On tietenkin mahdollista, että bodari yrittää hihittää sinut tajuttomaksi tai jaarittelee liian pitkään maailman epäkohdista, joka voi selvälle ihmiselle olla huomattavasti kivuliaampaa kuin polvilumpion särkeminen.Verr kirjoitti: Ei se auta vaikka siellä olisi 185 senttinen hyväkuntoinen nuorimies raudoittamassa, jos vastassa on joku pilvessä oleva bodari.
Pahimmillaan voimankäyttötilanteessa myssyttelijän kanssa voit sotkeutua rastoihin ja joutua näin ollen sidontaan.
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Miettikääs kun tuollainen jamppa saa ison sammion maitorahkaa, istuu pienelle Aalto-jakkaralle, lappaa teelusikalla rahkaa naamaansa ja alkaa selittää filosofisia kehostaan...Verr kirjoitti: Ei se auta vaikka siellä olisi 185 senttinen hyväkuntoinen nuorimies raudoittamassa, jos vastassa on joku pilvessä oleva bodari.
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Siinä Tehtaankatu/Kapteeninkatu-tapauksessa jäin juuri sinä iltana lämmittämään baarineitiä, muutoin olisin ajanut Tehtaankatua aika lailla tapahtuman aikoihin, asuin sieläpäin silloin.
Ja sattuneesta syystä mulla oli tuolloin ysimillistreenit joka päivä just ennen töihinmenoa. Olen leikkinyt ajatuksella että mitähän jos...
Artturihan sai kuulemma kovaa kohtelua poliisimiehiltä tuona iltana, oli niinikään töissä, asui Kapteeninkadulla ja oli kotiin menossa hieman myöhemmin, mun kaukalo meni aikaisin kiinni kun luvat oli menny.
Mikähän olisi ollut tilanteeni jos olisin aktiivisesti koettanut tätä C:ia kiinni ottaa ja joutunut kenties lääpäisemään reiän häneen?
Aseeni oli aivan luvallinen tarkkuuspeli tottakai ja ratavarauksetkin ihan totta ja työvuoron alkuun sopivia.
On joskus tullut tullut mentyä jeesaamaan painimatseissa, kun joku on riemastunut vastustamaan pahnoille kärräämistään. Yleensä juuri pyynnöstä "tuu nyt jeesaan, prklh.."
Kivaahan se aina, mylläköinti. Menee aika mukavasti ja endorfiini on kivaa maistella vielä tuntikausia jälkeenkinpäin.
Ja sattuneesta syystä mulla oli tuolloin ysimillistreenit joka päivä just ennen töihinmenoa. Olen leikkinyt ajatuksella että mitähän jos...
Artturihan sai kuulemma kovaa kohtelua poliisimiehiltä tuona iltana, oli niinikään töissä, asui Kapteeninkadulla ja oli kotiin menossa hieman myöhemmin, mun kaukalo meni aikaisin kiinni kun luvat oli menny.
Mikähän olisi ollut tilanteeni jos olisin aktiivisesti koettanut tätä C:ia kiinni ottaa ja joutunut kenties lääpäisemään reiän häneen?
Aseeni oli aivan luvallinen tarkkuuspeli tottakai ja ratavarauksetkin ihan totta ja työvuoron alkuun sopivia.
On joskus tullut tullut mentyä jeesaamaan painimatseissa, kun joku on riemastunut vastustamaan pahnoille kärräämistään. Yleensä juuri pyynnöstä "tuu nyt jeesaan, prklh.."
Kivaahan se aina, mylläköinti. Menee aika mukavasti ja endorfiini on kivaa maistella vielä tuntikausia jälkeenkinpäin.