Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
bodyguard
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
bodyguard
Erittäin säntillinen elämä ja tarkat rutiinit on kyllä pirun paljon helpompi laatia jos tekee päiväduunia. Vuorotyötä tekevälle se on aina haasteellisempaa. Tietty jos on säännöllinen vuorokierto, sitten se ei ole niin ongelmallista.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
bodyguard
Nojoo, toisaalta en ole ihan hyvä onko sellaiset säntilliset ja tarkat rutiinit noin hyvä juttu muutenkaan mielen virkeyden kannalta. Mutta esim. treeniohjelma taipuu vuorotyöhän pääsääntöisesti aika hyvin kun ei ole mitään esim. tiettyyn treenipaikkaan (paitsi omaan kotiin) sidottuja juttuja.
Tuosta painoasiasta piti vielä senverran että tarkoitus olisi ostaa mittanauha ja alkaa seuraamaan tarkemmin myös muita ruumiinrakenteen muutoksia. Paino ei kerro kuitenkaan ihan kaikkea. Esim. vuonna 2012 mun paino pysyi aikalailla samana mutta esim. vyötärön ympärys pieneni aika reilusti, housukoko muuttui kaksi numeroa alaspäin. Että täytyy sekin muistaa aina tässä synkistelyssä että kaikki muutokset ei näy puntarilla. En nyt sitten tietenkään missäännimessä yritä sanoa etteikö sitä ylipainoa olisi vielä reilusti jäljellä, kyllä on ja varaa pudottaa painoa on reilusti.
Tänään heräsin aikasin (vaikka taas kerran heräsin hetkeksi paniikissa siihen että mun makkarissa liikkuu joku, tätä tuntuu nykyään käyvän vähintään kerran viikossa, mistähän vitusta tämä johtuu??), kävin kaupassa ja tein voimatreenin. Voimatreenin runko hakee vielä muotoaan mutta pääsääntöisesti tuntuu yllättävän hyvältä nytten, ei mikään paikka pahemmin kanita jne. Ehkä illalla vielä liikkuvuusjuttuja sitten...
Tuosta painoasiasta piti vielä senverran että tarkoitus olisi ostaa mittanauha ja alkaa seuraamaan tarkemmin myös muita ruumiinrakenteen muutoksia. Paino ei kerro kuitenkaan ihan kaikkea. Esim. vuonna 2012 mun paino pysyi aikalailla samana mutta esim. vyötärön ympärys pieneni aika reilusti, housukoko muuttui kaksi numeroa alaspäin. Että täytyy sekin muistaa aina tässä synkistelyssä että kaikki muutokset ei näy puntarilla. En nyt sitten tietenkään missäännimessä yritä sanoa etteikö sitä ylipainoa olisi vielä reilusti jäljellä, kyllä on ja varaa pudottaa painoa on reilusti.
Tänään heräsin aikasin (vaikka taas kerran heräsin hetkeksi paniikissa siihen että mun makkarissa liikkuu joku, tätä tuntuu nykyään käyvän vähintään kerran viikossa, mistähän vitusta tämä johtuu??), kävin kaupassa ja tein voimatreenin. Voimatreenin runko hakee vielä muotoaan mutta pääsääntöisesti tuntuu yllättävän hyvältä nytten, ei mikään paikka pahemmin kanita jne. Ehkä illalla vielä liikkuvuusjuttuja sitten...
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
bodyguard
Runsaan alkoholinkäytön äkillisestä lopettamisestabodyguard kirjoitti: Tänään heräsin aikasin (vaikka taas kerran heräsin hetkeksi paniikissa siihen että mun makkarissa liikkuu joku, tätä tuntuu nykyään käyvän vähintään kerran viikossa, mistähän vitusta tämä johtuu??),
-
- kylkeenpotkija
bodyguard
Jussi Häkkinen kirjoitti: No, pituus -100 on useimmiten aika hyvä alkupään perustavoite painon osalta. Ei mikään tieteellinen, mutta yleensä lähtökohtana A-OK. Omalla kohdallani paras olo on kun pituudesta vähennetään 110 tai himpan enemmän. Laihduttaessa on ihan näppärää vetää 2-5kg tavoitteen "ohi" - kyllä jonkin verran paluupainoa tulee, vaikka ruokavalion tasoittaisikin kulloisenkin painon kaloreille.
Hyvä pointti, mulla oli tuossa kevättalvella aamupaino siinä 72,5-73kg ja nyt se on vakautunut siihen 77kg. Pituus 183cm. Tiputin 85kilosta siihen.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
-
- päähänpotkija
bodyguard
Aamupaino 92,9kg, pikkasen tavoitteesta ollaan jäljessä. En tiedä miksi toi on niin nihkeetä nytten
Tänään sai nukuttua yövuoron jälkeen vähän huonosti kun yläkerrassa joku päätti herättää mut poraamisella. Tietysti se poraaminen kesti vaan sen jonkun vartin verran että olin varmasti kunnolla hereillä enkä saanu enää unta.
Päätin kuitenkin hetken arpomisen jälkeen lähteä juoksemaan rappusia kun ulos ei taas kiinnostanut lähteä loskaan juoksemaan. En oo vähään aikaan noita portaita vedelly ja sen huomas. Tuli maattua selällään lattialla melko pitkään vetojen jälkeen ennenku uskalsi nousta ylös ja jalat on vieläkin melko hyytelöä
Ei kai tässä auta ku yrittää kovempaa että pääsisi noista kiloista eroon...
Tänään sai nukuttua yövuoron jälkeen vähän huonosti kun yläkerrassa joku päätti herättää mut poraamisella. Tietysti se poraaminen kesti vaan sen jonkun vartin verran että olin varmasti kunnolla hereillä enkä saanu enää unta.
Päätin kuitenkin hetken arpomisen jälkeen lähteä juoksemaan rappusia kun ulos ei taas kiinnostanut lähteä loskaan juoksemaan. En oo vähään aikaan noita portaita vedelly ja sen huomas. Tuli maattua selällään lattialla melko pitkään vetojen jälkeen ennenku uskalsi nousta ylös ja jalat on vieläkin melko hyytelöä
Ei kai tässä auta ku yrittää kovempaa että pääsisi noista kiloista eroon...
Blogi
Blogi
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
bodyguard
Tiesitkö muuten, että se ei ole ollut kunnon treeni ensinkään, jos et sen jälkeen makaa lattialla? Eli hyvää työtä.bodyguard kirjoitti: Tuli maattua selällään lattialla melko pitkään vetojen jälkeen ennenku uskalsi nousta ylös ja jalat on vieläkin melko hyytelöä
-
- päähänpotkija
bodyguard
Tänään joutu perkele jättämään kyykyt kesken kun pitkästä aikaa polvi kipuili :evil: Oiskohan toi porrasjuoksu sitte sellanen joka ei polvia hellisi tai jotain, hitto ku täällä ei oo mäkiä
Muuten treenit sujunu ihan kohtalaisesti, painoa en oo ottanut sitte torstain. Viimeyö oli pitkästä aikaa sellanen huonosti nukuttu ja vaikutti kyllä heti treeni-intoon, tosin niin vaikutti kipeä polvikin. Tuntu että voimaakin oli heti paljo vähemmän kun väsytti.
Perjantaina voi sitten taas alkaa vähän dietti rakoilemaan
Muuten treenit sujunu ihan kohtalaisesti, painoa en oo ottanut sitte torstain. Viimeyö oli pitkästä aikaa sellanen huonosti nukuttu ja vaikutti kyllä heti treeni-intoon, tosin niin vaikutti kipeä polvikin. Tuntu että voimaakin oli heti paljo vähemmän kun väsytti.
Perjantaina voi sitten taas alkaa vähän dietti rakoilemaan
Blogi
Blogi
-
- kylkeenpotkija
bodyguard
Miksi?bodyguard kirjoitti: Perjantaina voi sitten taas alkaa vähän dietti rakoilemaan
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
-
- päähänpotkija
bodyguard
Kai sitä kun saa mestaristason oppia
Sitäpaitsi katoin tänään että mun paino ei oo tippunu pätkääkään taas, motivaatio melko hukassa minkään salaatinpureskelun suhteen...
Sitäpaitsi katoin tänään että mun paino ei oo tippunu pätkääkään taas, motivaatio melko hukassa minkään salaatinpureskelun suhteen...
Blogi
Blogi
-
- etupotkija
bodyguard
No, ei mullakaan tainnut viime keväänä paino pudota yhtään, mutta rasvaprosentti pieneni 7% (fysiatrialla mitattu). Ei se paino aina kerro kaikkea. Ja liikunnanaloittaminen kerää kyllä nestettäkin kroppaan.
-
- päähänpotkija
bodyguard
Joo, niinku sanoin ni mulla pieneni housujen vyötärökoko kaks numeroa viimevuonna vaikka paino pysyi samana.
Mutta silti, kun sitä tarttisi jotain konkreettisia tuloksia nähtäville että jaksaisi ylläpitää motivaatiota
Hyvä ettet kuitenkaan mitannu sillä laitteella jolla mut mittasit
edit: Pitää muuten hehkuttaa tässä kun muistan. Onnistuin yks päivä käsilläseisontaa treenatessa potkasemaan itteni niin ylös etten osunu lainkaan seinään vaan menin suoraan käsilläseisontaan ja pysyinkin siinä useamman sekunnin (ainakin kaks).
Lienee sanomattakin selvää että samaa temppua en sittemmin ole onnistunut toistamaan
Mutta silti, kun sitä tarttisi jotain konkreettisia tuloksia nähtäville että jaksaisi ylläpitää motivaatiota
Hyvä ettet kuitenkaan mitannu sillä laitteella jolla mut mittasit
edit: Pitää muuten hehkuttaa tässä kun muistan. Onnistuin yks päivä käsilläseisontaa treenatessa potkasemaan itteni niin ylös etten osunu lainkaan seinään vaan menin suoraan käsilläseisontaan ja pysyinkin siinä useamman sekunnin (ainakin kaks).
Lienee sanomattakin selvää että samaa temppua en sittemmin ole onnistunut toistamaan
Blogi
Blogi
-
- etupotkija
bodyguard
Haha Joo, ei, tämä laite oli ihan eri "firman" tiloissakin
-
- päähänpotkija
bodyguard
Laitetaas tähän vielä tän aamun jumpat että muistaa tulokset enskerralla. Eli tein ekaksi vähän käsilläseisontoja ja keskivartalojumppaa, sitten korttipakkajumppa, kelloon 10 minsaa ja tulokset:
Kyykky: 40
Burpeet: 42
Rive: 39
Heilautus: 35
Eipä noita burpeita niin paljon enempää tullukkaan vaikka siltä aika pitkälti tuntuikin. Ne vaan sattu tuleen melkein peräkkäin ja isoilla korteilla niin ehkä siksi tuntui että eikö täältä muita tule
Blogi
Blogi
Seuraajat
Aleksi T • Clancy B. • Hukka • Jaakko Suhonen • KungFuPissis • Leij0na • marks • Tomppa • Tyrsky • Vili Tarkiainen