bodyguard

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Elina
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004

bodyguard

Viesti Elina »

bodyguard kirjoitti: Huomasin myös että kasakkakyykyt on hanurista
Oikeaan paikkaanhan ne sitten menevät :p :p :p
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005

bodyguard

Viesti bodyguard »

Aamupaino: 93,8

Eilen korttipakkatreeni:
Heilautus: 65
Burpee: 6
Tempaus: 45
Kyykky: 78
Yht: 194

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

bodyguard

Viesti Kalle Koskinen »

Kuinkas sinä tuon korttipakkatreenin teet? Itsekin teen samalla nimellä treeniä, mutta systeemi taitaa olla pikkuisen erilainen. Toistomääristä en saa oikein tolkkua.

Thanks!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

bodyguard

Viesti bodyguard »

Kalle Koskinen kirjoitti: Kuinkas sinä tuon korttipakkatreenin teet? Itsekin teen samalla nimellä treeniä, mutta systeemi taitaa olla pikkuisen erilainen. Toistomääristä en saa oikein tolkkua.

Thanks!
Siis että kymmenen minuuttia ajastimeen, sitten korttipakka (mulla on virtuaalinen korttipakka kun en omista pelikortteja) josta määrätään joka maalle liike ja aina kun nostetaan kortti niin tehdään niin monta toistoa kuin kortissa sanotaan. Esim. jos vaikka hertta on burpee ja vedetään pakasta herttarouva niin 12 burpeeta.

-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

bodyguard

Viesti bodyguard »

Eilen taisi tulla tehtyä voimatreeni ja tänään sitten käsilläseisontoja ja burpee/kk heilautus finisheri. HSPU menee jo silleen puoleen väliin :D

Kävin tuossa vieressäni olevassa hippikaupassa ja sieltä tarttui mukaan tofua ja "sweet potato buckwheat" nuudeleita. Saa nähä miltä maistuu nuudelit. Siellä oli myös tätä tällasta maapähkinäöljyä. Onkohan toi hyvää? Mulla ei noista öljyistä oo niin hajua muuta ku että oliiviöljystä tykkään ku hullu puurosta ja seesamiöljy maistuu hyvältä esim. aasiaruokien marinadeissa.

Eipä tässä muuta. Vähän ollu kyllä kakka viikko. Oli kuitenkin mukava huomata taas tänään miten hieno asia ystävät on, jotenkin mieli parani tuossa jutellessa ja tuntuu taas paljon positiivisemmalta.

Nyt kun oon tehny kalkkunasalaattia huomiseksi evääksi niin taidan tilata pizzan ja juoda lasillisen viskiä. En palkitakseni itteeni ku en oo tehny mitään palkitsemisen arvosta but because fuck you, thats why!

Blogi
Kuvake
Elina
etupotkija

bodyguard

Viesti Elina »

:smt003
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

bodyguard

Viesti bodyguard »

Mietiskelin tässä kun vedän nyt 94 kilosena 6 leukaa ja loppuvuodesta meni ~90 kilosena 7 että melkein voisi arvella että voimat on lisääntyneet siitä. Kun saisi vaan tätä senkin painoa pudotettua niin voisi saada niitä leukojakin ihan sitten eri tavalla tehtyä.

Tänään tein siis päivällä leukoja x- määrän ja iltasella voimatreenin. Jotenkin nyt eilen ja tänään on ollut havaittavissa pientä ruokahalun kateissa oloa. Jotenkin ei vaan nälätä :?

Tuli mieleen jotain vielä päivänpaisteesta ja risukasasta kun totesin tänään että ei ole olkapää nyt vihoitellut suuremmin. Uskoisin että muutos on tapahtunut tämän jälkeen:
bodyguard kirjoitti: Olen tehnyt muuten leukoja nytten tällä Ferruggian opastamalla tavalla: http://jasonferruggia.com/the-shocking- ... -chin-ups/" onclick="window.open(this.href);return false; tai sitten renkailla kun on tuo olkapää vaivannut viimeaikoina enemmänkin. Täytyypä katsoa auttaisiko asiaa.
Nyt ois possua uunissa ja pannulla vihannes stir-fry. Ja kohta taas nukkumaan. Tää työputkikin meinaa painaa vähän tässä kaiken muun ohella.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

bodyguard

Viesti bodyguard »

Törmäsin muuten tällaseen netissä: http://www.food-detective.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

Oiskohan tollanen hyvä? Mä kun en kuitenkaan käsittääkseni ole allerginen millekkään mutta silti noita kaikenmaailman vatsakipuja ja turvotuksia on aina vähän väliä niin voisikohan tuolla löytyä jotain. Toi on käsittääkseni aika uus juttu Suomessa vaikka esim. jenkeissä niitä on ollut aika pitkään ja jotkut voimavalmentajat (vaikka Mike Mahler) niitten käyttöä suositteleekin aika vuolaasti.

Blogi
Kuvake
Elina
etupotkija

bodyguard

Viesti Elina »

Mä en ole nyt hetkeen syönyt pastaa ja vatsa on paljon parempi. Olen syönyt aika paljon riisiä ja se tuntuisi sopivan. Ei turvota yhtään. Kyllähän sitä voi kikkailla vähän ja katsoa, mikä sopii vatsalle paremmin, vaikkei oikeita ongelmia olisikaan. Vaikka onhan se pasta ihan pirun hyvää...
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

bodyguard

Viesti bodyguard »

Joo, no pointtina itellä onki lähinnä se että oon kikkaillu vaikka millä mitalla enkä oo oikein löytänyt mitään ratkaisua asiaan. Eilen taas vatsa oli kipee ja turvoksissa ja en syöny mitään pastaa/riisiä/leipää/maitoa moneen päivään. Että jos tuollanen testi oikeasti toimisi niin olisi se halpa hinta nähdä mikä sitä itselle ei sovi?

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

bodyguard

Viesti bodyguard »

Tänäänkin on taas vatsa kipuillu ja turvotellu enkä keksi yhtään mitä sellasta oisin voinut syödä :?

Olen miettinyt että nukunko jotenkin kauhean levottomasti kun olen nyt ollut niin väsynyt kunnollisten unienkin jälkeen. Aamusin sänky on aina ihan ku pommin jäljiltä, lakanat ihan rytyssä ja lisäksi herään aina jossain ihan ihme asennossa. Muuten voisin kuvata untani webbikameralla mutta en uskalla koska paranormal activity.

Mitähän tein eilen? En vissiin paljoa, pitkä päivä töissä. Kahvakuulalla temmoin vitutuspäissäni menemään oikein urakalla, en muista kuinka monta tempausta tuli mutta forkut oli ainakin ihan hapoilla.

Tänään tuli taas tehtyä se normifaili syömisten suhteen. Kun kyttää liikaa niin sitten ei uskalla kaupungillakaan syödä mitään. Eli aamulla söin kolme kananmunaa ja kourallisen kirsikkatomaatteja ja kupin kahvia ja sitten kun 15:30 pääsin kotiin ja piti alkaa treenaamaan niin ei ollut ihan hirveästi voimaa jälellä kun en ollut yhtään sen enempää syönyt. Vedin sitten banaanin että se auttaisi treenien läpi. Eihän se paljoa auttanut mutta autto nyt vähän kuitenkin. Hirveetä se oli silti mutta tulipahan tehtyä. Ei pitäisi kyllä päästää tolleen käymään, sai taas taputtaa ittee päälle ja todeta että hyvä poika, tällälailla justiinsa.

Tuli tuossa varattua paikka kesäkuussa olevalle Ido Portalin kakspäiväselle seminaarille. Oispa jo kesäkuu 8-)

Blogi
Kuvake
Elina
etupotkija

bodyguard

Viesti Elina »

Ette te tainneet kovin paljoa rohkaisua sitten loppujen lopuksi vaatia :smt003
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

bodyguard

Viesti bodyguard »

No ei joo vissiin :D Tosin mähän sanoin että ulkoistan mun päätöksentekoni että oikeastaan minähän vain tein perässä ;)

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

bodyguard

Viesti bodyguard »

Njaa. Tulipa pitkästä aikaa nukuttua yövuoron jälkeen ihan hyvin, 7 tuntia. Tosin olin kyllä niin väsynyt ettei tosikaan.

Heräämisen jälkeen kävin juoksemassa lyhyen lenkin (¨reilu parikyt minsaa) ja sitten iltasella käsilläseisontoja ja rengasleuanvetoja. Onkohan jotenkin lihakset väsyneenä kun ei noi käsilläseisonnat oikein kulje nyt. Kun saisi vaan keskeytyksettä treenattua mahd. paljon ennen kesäkuuta niin saisi varmaan sitä paljon enemmän tuosta Idon setistä irti mitä paremmassa kunnossa olisi.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

bodyguard

Viesti bodyguard »

Vähän on univelkaa vissiin. Nukuin eilen yövuoron jälkeen yli 7 tuntia ja menin sitten ennen puoltayötä nukkumaan ja nukuin jonkun yli 10h. Tosin vissiin taas melko levottomasti. Purasin itteeni vielä unissaan poskeenkin keskellä yötä ja heräsin siihen, sattu ihan saakelisti.

Tänään tuli käveltyä jonkiverran (muutama kilsa) kun kävin kaupassa. Sitten lounaan (eiliseltä illalta jäänyttä thaityylistä punanen curry-kanakeittoa, noms) ja kahvin jälkeen voimatreeni. Vasen ranne kiukuttelee nytten taas :? Vähän taas harmittaa toi, jätin tekemättä sitten kk tempauksia tuon takia kun en halunnu rannetta rasittaa. Yhen jalan kyykkyjä ainakin tuli tehtyä senverran että huomenna lienee reidet kipeenä.

Luin muute tän blogipostauksen ja tunsin piston syömmessäin: http://jasonferruggia.com/why-you-need- ... -to-do-so/" onclick="window.open(this.href);return false; (Melko ihana vatsa muuten tuossa toisessa kuvassa) ja oon nyt koittanut vähän petrata tota lämmittelyhommaa. Oon tehny tässä muutamana päivänä ihan lämmittelyjä ja mobilisointeja ennen treeniä. En nyt niin että sillä määrällä pääsisi jotenkin hirveesti hihkumaan ilosta mutta kuitenkin, entiseen se on melkoinen lisäys.

Eipä tänään muuta, tofut kuivapaistoin aamulla ja laitoin marinoitumaan, illalla pitäisi tehdä niistä jotain hyvää :) Jos sitä vielä iltasella vähän käsilläseisontoja.

Blogi

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Hukka
Jaakko Suhonen
Kuvake
KungFuPissis
Kuvake