Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

bodyguard

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005

Viesti bodyguard »

Tänään ajattelin törkeästi pitää vapaapäivän. Joka paikkaan sattuu, on venyttely taas jääny vähä vähille viimeaikoina. Eli tänään vaan venyttelyä.
Vlad Tepes kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:Lämpötila oli noin +5 astetta, joten lämmin tuli juostessa.
Minä juoksen lyhyet lenkit shorteissa, jos lämpötila on yli nolla astetta. Kantsii kokeilla. Antaa hyvän säväyksen.
Taidan passata. Mulla on niin huono ääreisverenkierto, että vähäki kylmemmässä ilmassa jäätyy jalat ja näpit vaikka on lenkillä.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Tänään lenkki noin 3,5 kilsaa. Pysähdyin taas sellaiselle voimistelupaikalle ja tein ojentajadippejä ja siitä ojentajadippitelineestä jalannostoja ja jotain muuta pientä.
Yllättävän mukavalta tuntui juokseminen vaikka lämpötila olikin jotain -5 astetta. Pidän henk. koht. enemmän "hieman" lämpimämmistä keleistä.

-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Asgeir
reiteenpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2005

Viesti Asgeir »

Kokeile pyörailyä tolla kelillä se vasta mukavaa onkin. Ajoin meinaa tänään 7 kilsaa ja vähän hengästytti puolessa matkassa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Hohhoijjakkaa, eipä ole taas montaa tuntia tullut nukuttua. Noh, tänään kuntopiiriä kahvakuulia apuna käyttäen ja ilman. Hyppynaru, burpees, vatsat , punnerrukset, hauiskääntö ja ojentajat. Joka kiekalla 10 sekkaa lisää. Oli ihan riittävän rankkaa. Täytyy vielä muistaavenytellä kunnolla.

Tänään ois vapaailta, mitähän sitä oikein osais tehä :smt017

Blogi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005
Etulaji: Defendo

Viesti L.K. »

bodyguard kirjoitti: Hohhoijjakkaa, eipä ole taas montaa tuntia tullut nukuttua. Noh, tänään kuntopiiriä kahvakuulia apuna käyttäen ja ilman. Hyppynaru, burpees, vatsat , punnerrukset, hauiskääntö ja ojentajat. Joka kiekalla 10 sekkaa lisää. Oli ihan riittävän rankkaa. Täytyy vielä muistaavenytellä kunnolla.

Soita töihin,jos joku ois vaikka sairastunu tai jos joku haluis vaihtaa vuoroa. :lol:
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

K.Maga kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:Hohhoijjakkaa, eipä ole taas montaa tuntia tullut nukuttua. Noh, tänään kuntopiiriä kahvakuulia apuna käyttäen ja ilman. Hyppynaru, burpees, vatsat , punnerrukset, hauiskääntö ja ojentajat. Joka kiekalla 10 sekkaa lisää. Oli ihan riittävän rankkaa. Täytyy vielä muistaavenytellä kunnolla.

Soita töihin,jos joku ois vaikka sairastunu tai jos joku haluis vaihtaa vuoroa. :lol:
Mä ilmotin jo aiemmin että mulle saa soitella, mutta ei oo soittoo kuulunu :?

Blogi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija

Viesti L.K. »

bodyguard kirjoitti:
K.Maga kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:Hohhoijjakkaa, eipä ole taas montaa tuntia tullut nukuttua. Noh, tänään kuntopiiriä kahvakuulia apuna käyttäen ja ilman. Hyppynaru, burpees, vatsat , punnerrukset, hauiskääntö ja ojentajat. Joka kiekalla 10 sekkaa lisää. Oli ihan riittävän rankkaa. Täytyy vielä muistaavenytellä kunnolla.

Mä ilmotin jo aiemmin että mulle saa soitella, mutta ei oo soittoo kuulunu :?
No perskules.Ehkä kaikilla muillakin on teillä duunissa sama homma. :lol:
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Tänään lenkki, noin 3,5-4km. Tuntui kyllä tuplaten tuolta matkalta sillä räntää satoi, tuuli ja joutui juoksemaan nuoskalumessa/loskassa, saatana :evil: Muuta en ole tehnykkään, säälittävää.
K.Maga kirjoitti: No perskules.Ehkä kaikilla muillakin on teillä duunissa sama homma. :lol:
Epäilen, luulen että joillakin on elämääkin

Blogi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija

Viesti L.K. »

bodyguard kirjoitti: Tänään lenkki, noin 3,5-4km. Tuntui kyllä tuplaten tuolta matkalta sillä räntää satoi, tuuli ja joutui juoksemaan nuoskalumessa/loskassa, saatana :evil: Muuta en ole tehnykkään, säälittävää.
K.Maga kirjoitti:
No perskules.Ehkä kaikilla muillakin on teillä duunissa sama homma. :lol:
Epäilen, luulen että joillakin on elämääkin
Turvallisuusalalla?No way Hosé! :D
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Tänään meinasin pitää puolittaisen vapaapäivän. Herättyäni tein hieman lihaskuntoliikkeitä (burpees, punnerrukset, vatsat, selät). Olen varmaan tulossa kipeäksi, oli niin tukkoinen olo että jätin aika vähille. Jos ei loppupäivästä tekisi muuta kuin venyttelisi :?

Alkaa olemaan aika vähissä kamppailulliset merkinnät tässä päiväkirjassa :(
K.Maga kirjoitti: Turvallisuusalalla?No way Hosé! :D
Tuo on kyllä tietysti totta

edit: ainniin, hankin himaani leuanvetotangon että sitä on vissiin testattava tänään kuiteskii :)

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Tänään kahvakuulailua.

Lämmittelyksi hyppynarua, sitten heilautuksia, military press, kulmasoutu sekä Sumo deadlift sekä leukoja myötäotteella, vastaotteella sekä Commando (commando pull-ups, suomennos please???)

En muuten pääse huomenna kisikselle, jos sinne oli joku menossa :(

Blogi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Viesti Mjölnir »

bodyguard kirjoitti: Commando (commando pull-ups, suomennos please???)
Onko tämä se liike, missä otetaan tangosta kiinni toinen käsi myötä- ja toinen vastaotteella?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Mjölnir kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:Commando (commando pull-ups, suomennos please???)
Onko tämä se liike, missä otetaan tangosta kiinni toinen käsi myötä- ja toinen vastaotteella?
Jep, ja rintamasuunta on sivuttain tankoon nähden, joka toinen veto oikealle, joka toinen vasemmalle puolelle.

Blogi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Viesti Mjölnir »

Jep, tuttu liike. Yllättävästi vaikeampi kuin esim vastaotekäsinkohonta. Mielestäni
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Mjölnir kirjoitti: Jep, tuttu liike. Yllättävästi vaikeampi kuin esim vastaotekäsinkohonta. Mielestäni
Olen samaa mieltä

Blogi

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Hukka
Jaakko Suhonen
Kuvake
KungFuPissis
Kuvake