Taidan passata. Mulla on niin huono ääreisverenkierto, että vähäki kylmemmässä ilmassa jäätyy jalat ja näpit vaikka on lenkillä.Vlad Tepes kirjoitti:Minä juoksen lyhyet lenkit shorteissa, jos lämpötila on yli nolla astetta. Kantsii kokeilla. Antaa hyvän säväyksen.bodyguard kirjoitti:Lämpötila oli noin +5 astetta, joten lämmin tuli juostessa.
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
bodyguard
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
Tänään ajattelin törkeästi pitää vapaapäivän. Joka paikkaan sattuu, on venyttely taas jääny vähä vähille viimeaikoina. Eli tänään vaan venyttelyä.
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
- päähänpotkija
Tänään lenkki noin 3,5 kilsaa. Pysähdyin taas sellaiselle voimistelupaikalle ja tein ojentajadippejä ja siitä ojentajadippitelineestä jalannostoja ja jotain muuta pientä.
Yllättävän mukavalta tuntui juokseminen vaikka lämpötila olikin jotain -5 astetta. Pidän henk. koht. enemmän "hieman" lämpimämmistä keleistä.
Yllättävän mukavalta tuntui juokseminen vaikka lämpötila olikin jotain -5 astetta. Pidän henk. koht. enemmän "hieman" lämpimämmistä keleistä.
Blogi
Blogi
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2005
-
- päähänpotkija
Hohhoijjakkaa, eipä ole taas montaa tuntia tullut nukuttua. Noh, tänään kuntopiiriä kahvakuulia apuna käyttäen ja ilman. Hyppynaru, burpees, vatsat , punnerrukset, hauiskääntö ja ojentajat. Joka kiekalla 10 sekkaa lisää. Oli ihan riittävän rankkaa. Täytyy vielä muistaavenytellä kunnolla.
Tänään ois vapaailta, mitähän sitä oikein osais tehä
Blogi
Blogi
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
Soita töihin,jos joku ois vaikka sairastunu tai jos joku haluis vaihtaa vuoroa.bodyguard kirjoitti: Hohhoijjakkaa, eipä ole taas montaa tuntia tullut nukuttua. Noh, tänään kuntopiiriä kahvakuulia apuna käyttäen ja ilman. Hyppynaru, burpees, vatsat , punnerrukset, hauiskääntö ja ojentajat. Joka kiekalla 10 sekkaa lisää. Oli ihan riittävän rankkaa. Täytyy vielä muistaavenytellä kunnolla.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
-
- päähänpotkija
Mä ilmotin jo aiemmin että mulle saa soitella, mutta ei oo soittoo kuulunuK.Maga kirjoitti:Soita töihin,jos joku ois vaikka sairastunu tai jos joku haluis vaihtaa vuoroa.bodyguard kirjoitti:Hohhoijjakkaa, eipä ole taas montaa tuntia tullut nukuttua. Noh, tänään kuntopiiriä kahvakuulia apuna käyttäen ja ilman. Hyppynaru, burpees, vatsat , punnerrukset, hauiskääntö ja ojentajat. Joka kiekalla 10 sekkaa lisää. Oli ihan riittävän rankkaa. Täytyy vielä muistaavenytellä kunnolla.
Blogi
Blogi
-
- päähänpotkija
No perskules.Ehkä kaikilla muillakin on teillä duunissa sama homma.bodyguard kirjoitti:Mä ilmotin jo aiemmin että mulle saa soitella, mutta ei oo soittoo kuulunuK.Maga kirjoitti:Soita töihin,jos joku ois vaikka sairastunu tai jos joku haluis vaihtaa vuoroa.bodyguard kirjoitti:Hohhoijjakkaa, eipä ole taas montaa tuntia tullut nukuttua. Noh, tänään kuntopiiriä kahvakuulia apuna käyttäen ja ilman. Hyppynaru, burpees, vatsat , punnerrukset, hauiskääntö ja ojentajat. Joka kiekalla 10 sekkaa lisää. Oli ihan riittävän rankkaa. Täytyy vielä muistaavenytellä kunnolla.
-
- päähänpotkija
Tänään lenkki, noin 3,5-4km. Tuntui kyllä tuplaten tuolta matkalta sillä räntää satoi, tuuli ja joutui juoksemaan nuoskalumessa/loskassa, saatana :evil: Muuta en ole tehnykkään, säälittävää.
Epäilen, luulen että joillakin on elämääkinK.Maga kirjoitti: No perskules.Ehkä kaikilla muillakin on teillä duunissa sama homma.
Blogi
Blogi
-
- päähänpotkija
Turvallisuusalalla?No way Hosé!bodyguard kirjoitti: Tänään lenkki, noin 3,5-4km. Tuntui kyllä tuplaten tuolta matkalta sillä räntää satoi, tuuli ja joutui juoksemaan nuoskalumessa/loskassa, saatana :evil: Muuta en ole tehnykkään, säälittävää.
Epäilen, luulen että joillakin on elämääkinK.Maga kirjoitti:
No perskules.Ehkä kaikilla muillakin on teillä duunissa sama homma.
-
- päähänpotkija
Tänään meinasin pitää puolittaisen vapaapäivän. Herättyäni tein hieman lihaskuntoliikkeitä (burpees, punnerrukset, vatsat, selät). Olen varmaan tulossa kipeäksi, oli niin tukkoinen olo että jätin aika vähille. Jos ei loppupäivästä tekisi muuta kuin venyttelisi
Alkaa olemaan aika vähissä kamppailulliset merkinnät tässä päiväkirjassa
edit: ainniin, hankin himaani leuanvetotangon että sitä on vissiin testattava tänään kuiteskii
Alkaa olemaan aika vähissä kamppailulliset merkinnät tässä päiväkirjassa
Tuo on kyllä tietysti tottaK.Maga kirjoitti: Turvallisuusalalla?No way Hosé!
edit: ainniin, hankin himaani leuanvetotangon että sitä on vissiin testattava tänään kuiteskii
Blogi
Blogi
-
- päähänpotkija
Tänään kahvakuulailua.
Lämmittelyksi hyppynarua, sitten heilautuksia, military press, kulmasoutu sekä Sumo deadlift sekä leukoja myötäotteella, vastaotteella sekä Commando (commando pull-ups, suomennos please???)
En muuten pääse huomenna kisikselle, jos sinne oli joku menossa
Lämmittelyksi hyppynarua, sitten heilautuksia, military press, kulmasoutu sekä Sumo deadlift sekä leukoja myötäotteella, vastaotteella sekä Commando (commando pull-ups, suomennos please???)
En muuten pääse huomenna kisikselle, jos sinne oli joku menossa
Blogi
Blogi
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Onko tämä se liike, missä otetaan tangosta kiinni toinen käsi myötä- ja toinen vastaotteella?bodyguard kirjoitti: Commando (commando pull-ups, suomennos please???)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- päähänpotkija
Jep, ja rintamasuunta on sivuttain tankoon nähden, joka toinen veto oikealle, joka toinen vasemmalle puolelle.Mjölnir kirjoitti:Onko tämä se liike, missä otetaan tangosta kiinni toinen käsi myötä- ja toinen vastaotteella?bodyguard kirjoitti:Commando (commando pull-ups, suomennos please???)
Blogi
Blogi
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Jep, tuttu liike. Yllättävästi vaikeampi kuin esim vastaotekäsinkohonta. Mielestäni
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- päähänpotkija
Olen samaa mieltäMjölnir kirjoitti: Jep, tuttu liike. Yllättävästi vaikeampi kuin esim vastaotekäsinkohonta. Mielestäni
Blogi
Blogi
Seuraajat
Aleksi T • Clancy B. • Hukka • Jaakko Suhonen • KungFuPissis • Leij0na • marks • Tomppa • Tyrsky • Vili Tarkiainen