Tuo on kuitenkin noin 58% kokonaisenergiamäärästä, että prosentit on sinällään kait kohillaanGiga kirjoitti: Nuo hiilarit näyttää ainaki mun silmään melko vähäisiltä...

Valvoja: Valvoja
Tuo on kuitenkin noin 58% kokonaisenergiamäärästä, että prosentit on sinällään kait kohillaanGiga kirjoitti: Nuo hiilarit näyttää ainaki mun silmään melko vähäisiltä...
Aika paha.bodyguard kirjoitti:Tuo on kuitenkin noin 58% kokonaisenergiamäärästä, että prosentit on sinällään kait kohillaanGiga kirjoitti:
Nuo hiilarit näyttää ainaki mun silmään melko vähäisiltä...Määrä vaan on vähä liian alhainen. Tosin en tiiä mihin kohtaan lisäisin ruokaa kun ei vaan uppoa, syön nykyään kuin jotkut vegaaninaiset
Kannoin myös yhdessä vaiheessa sitä asekäden puolella kärki ylös, mutta tila loppui vyöllä kesken ja jouduin siirtämään sen takaisin. Oikealla tosiaan ei pyörinnästä ole juuri hyötyä.bodyguard kirjoitti: - GK:n pyörivä kotelo alkaa pyörimään jo turhan herkästi, onneksi ei ole oma. En ole muutenkaan mikään rotaatio-ominaisuuden ystävä tkp-koteloissa, sillä kannan tkp:tä vahvemman käden puolella kärki ylöspäin kotelossa.
Osaisiko esim Mjölnir tai joku muu guru sanoa että kuinka hyvin ASP:n patukat kestää tuota treenaamista? Luulisi ainakin että kun treenaa tilanteessa kiinnilyömistä (yhdellä iskulla kasaan) niin se ei mitään herkkua olisi![]()
"Onneksi" meillä ei ole Taseria käytössä. Muuten pitäisi lihottaa vielä 20kg, että saisi niin pitkän vyön, johon kaikki kamat mahtuisi.bodyguard kirjoitti: Jep, tilanpuute vyöllä on vähän ikävä juttu mullakin. Jos olisi vyö kokoa YJT niin menisi puoli aseliikettä pelkästään asekäden puolelle
Toiset kantavat TKP:tä aseen takana, ja itsekkin olen tätä kokeillut![]()
Siis flunssaahan torjutaan parhaiten juomalla puoli pulloa viskiä viikkoa ennen kuin flunssa iskee. Jälkikäteen nautittuna se vain laskee V-käyrää. Ei huono sekään.bodyguard kirjoitti: Kurkkukipu jatkuu. Olen llik Perkiömäen suosituksesta ottanut aamuisin lasillisen viskiä ennen nukkumaanmenoa, mutta ei ole vielä auttanut (tai mistä sitä tietää jos kurkkukipu olisi pahempi ilman viskihoitoa).
Jos sieraimia laajentaa tarpeeksi niin sehän saattaa auttaakin. Pääsee räkä paremmin ulos ja ilma paremmin sisään.Mika kirjoitti: Ja YJT ei sitten työnnä enää niitä Krakovan makkaran kokoisia sormiaan bodyguardin sieramiin (kuva nähty). Ei ainakaan paranna flunssaa.![]()