bodyguard

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005

Viesti bodyguard »

Giga kirjoitti: Nuo hiilarit näyttää ainaki mun silmään melko vähäisiltä...
Tuo on kuitenkin noin 58% kokonaisenergiamäärästä, että prosentit on sinällään kait kohillaan :? Määrä vaan on vähä liian alhainen. Tosin en tiiä mihin kohtaan lisäisin ruokaa kun ei vaan uppoa, syön nykyään kuin jotkut vegaaninaiset :lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Giga
reiteenpotkija
Lauteille: Syyskuu 2006

Viesti Giga »

bodyguard kirjoitti:
Giga kirjoitti:
Nuo hiilarit näyttää ainaki mun silmään melko vähäisiltä...
Tuo on kuitenkin noin 58% kokonaisenergiamäärästä, että prosentit on sinällään kait kohillaan :? Määrä vaan on vähä liian alhainen. Tosin en tiiä mihin kohtaan lisäisin ruokaa kun ei vaan uppoa, syön nykyään kuin jotkut vegaaninaiset :lol:
Aika paha. :? Sun pitää alkaa kiskoa jotain karkkia :lol:
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Jess, hampurilaisia ja karkkia, jos joku tulee urputtaan niin sanon että lääkäri määräsi :finga:

-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Giga
reiteenpotkija
Lauteille: Syyskuu 2006

Viesti Giga »

bodyguard kirjoitti: Jess, hampurilaisia ja karkkia, jos joku tulee urputtaan niin sanon että lääkäri määräsi :finga:
Juu, llik määräsi (lääketieteen lisensiaatti ilman koulutusta) :smt003
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Jutoka
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2006

Viesti Jutoka »

Giga kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:Jess, hampurilaisia ja karkkia, jos joku tulee urputtaan niin sanon että lääkäri määräsi :finga:
Juu, llik määräsi (lääketieteen lisensiaatti ilman koulutusta) :smt003
Ettei kuitenkin KVLL? Eli koulutusta vaille lääketieteen lisensiaatti. :)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Tänään aamun alkajaisiksi vähän lihaskuntoilua jotta saa päivän käyntiin. Tässä tuleekin parin päivän tauko potkusta :( Jotenkin se on vaan kestettävä.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Eipä ole paljon raportoitavaa. Olin muutaman päivän työkeikalla, ja ei tosiaan pystyny urheilemaan mitään. Tosin työntekokin kävi kyllä liikunnasta. Nyt on sitten kurkku kipeenä :darkevil:

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Kurkkukipu jatkuu. Olen llik Perkiömäen suosituksesta ottanut aamuisin lasillisen viskiä ennen nukkumaanmenoa, mutta ei ole vielä auttanut (tai mistä sitä tietää jos kurkkukipu olisi pahempi ilman viskihoitoa).

Tein tänään kuitenkin jotain, harjoittelin TKP:n käyttöä. Olen nimittäin viimeaikoina laiminlyönyt vk- välineillä treenamista mikä on synneistä suurimpia.
Puhutteluasennosta tkp:n esilleveto, lyönti (käskytys), kiinnilyönti, takaisinlaitto ja takaisin puhutteluasentoon, toistakymmentä toistoa.
Huomioita:
- FMA harjoittelu ei ole ollut ihan täysin hukkaanheitettyä, sillä olemattomalla treenaamisellakin sujui ihan kohtalaisesti.
- GK:n pyörivä kotelo alkaa pyörimään jo turhan herkästi, onneksi ei ole oma. En ole muutenkaan mikään rotaatio-ominaisuuden ystävä tkp-koteloissa, sillä kannan tkp:tä vahvemman käden puolella kärki ylöspäin kotelossa.

Osaisiko esim Mjölnir tai joku muu guru sanoa että kuinka hyvin ASP:n patukat kestää tuota treenaamista? Luulisi ainakin että kun treenaa tilanteessa kiinnilyömistä (yhdellä iskulla kasaan) niin se ei mitään herkkua olisi :?

Blogi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Viesti Mjölnir »

bodyguard kirjoitti: - GK:n pyörivä kotelo alkaa pyörimään jo turhan herkästi, onneksi ei ole oma. En ole muutenkaan mikään rotaatio-ominaisuuden ystävä tkp-koteloissa, sillä kannan tkp:tä vahvemman käden puolella kärki ylöspäin kotelossa.

Osaisiko esim Mjölnir tai joku muu guru sanoa että kuinka hyvin ASP:n patukat kestää tuota treenaamista? Luulisi ainakin että kun treenaa tilanteessa kiinnilyömistä (yhdellä iskulla kasaan) niin se ei mitään herkkua olisi :?
Kannoin myös yhdessä vaiheessa sitä asekäden puolella kärki ylös, mutta tila loppui vyöllä kesken ja jouduin siirtämään sen takaisin. Oikealla tosiaan ei pyörinnästä ole juuri hyötyä.

Yhtään ASP:a en ole saanut rikki. Tosin ko. laitteen mekanismi on sellainen, että avaaminen sitä kuluttaa. Mutta, tosiaan satoja tai tuhansia toistoja on tullut, ja vielä sama patukka kuin kuusi vuotta sitten
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Jep, tilanpuute vyöllä on vähän ikävä juttu mullakin. Jos olisi vyö kokoa YJT niin menisi puoli aseliikettä pelkästään asekäden puolelle :D
Toiset kantavat TKP:tä aseen takana, ja itsekkin olen tätä kokeillut :?

Blogi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Viesti Mjölnir »

bodyguard kirjoitti: Jep, tilanpuute vyöllä on vähän ikävä juttu mullakin. Jos olisi vyö kokoa YJT niin menisi puoli aseliikettä pelkästään asekäden puolelle :D
Toiset kantavat TKP:tä aseen takana, ja itsekkin olen tätä kokeillut :?
"Onneksi" meillä ei ole Taseria käytössä. Muuten pitäisi lihottaa vielä 20kg, että saisi niin pitkän vyön, johon kaikki kamat mahtuisi.

Mutta koska pidän kaikki voimankäyttövälineet lonkkaluun etupuolella, niin alkaa jo näilläkin vähän tila loppumaan kesken. Toisaalta reisikotelon kanssa saa vähän lisää tilaa vyölle, mutta päivittäiskäytössä reisikotelo on "ei-niin-mukava". Raskaan varustuksen kanssa se sopii sitte mielestäni paremmin.

Eikai sillä niin väliä, missä järjestyksessä kantaa. Kunhan vain treenaa riittävästi sillä varustuksella, jota kantaa..
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
YJT
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2005

Viesti YJT »

bodyguard kirjoitti: Kurkkukipu jatkuu. Olen llik Perkiömäen suosituksesta ottanut aamuisin lasillisen viskiä ennen nukkumaanmenoa, mutta ei ole vielä auttanut (tai mistä sitä tietää jos kurkkukipu olisi pahempi ilman viskihoitoa).
Siis flunssaahan torjutaan parhaiten juomalla puoli pulloa viskiä viikkoa ennen kuin flunssa iskee. Jälkikäteen nautittuna se vain laskee V-käyrää. Ei huono sekään.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

YJT kirjoitti: Jälkikäteen nautittuna se vain laskee V-käyrää. Ei huono sekään.
Tuotahan mä olen yrittänyt teroittaa. :smt003

Ja YJT ei sitten työnnä enää niitä Krakovan makkaran kokoisia sormiaan bodyguardin sieramiin (kuva nähty). Ei ainakaan paranna flunssaa. [-(
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Paappa
päähänpotkija

Viesti Paappa »

Mika kirjoitti: Ja YJT ei sitten työnnä enää niitä Krakovan makkaran kokoisia sormiaan bodyguardin sieramiin (kuva nähty). Ei ainakaan paranna flunssaa. [-(
Jos sieraimia laajentaa tarpeeksi niin sehän saattaa auttaakin. Pääsee räkä paremmin ulos ja ilma paremmin sisään.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

Totta!

Vaan mistä sen tietää, missä kaikkialla virkavallan edustajat sormet ovat vierailleet. :p
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Hukka
Jaakko Suhonen