bodyguard kirjoitti: ...llik Perkiömäen...
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
bodyguard
Valvoja: Valvoja
-
Giga
- reiteenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2006
- Aiheet: 0
-
flammee
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Aiheet: 120
-
bodyguard
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
- Aiheet: 145
Jep, mutta tietyissä kantotavoissa on enemmän etuja kuin toisissa ja tietyt tavat vaativat rutkasti enemmän treeniä. Olen viettinyt unettomia öitä tuota rigiä miettiessä. varsinkin kun eri keikoilla on eri vaatimukse varustuksen suhteen, ja joillakin pukukeikoilla pitää kamat pitää piilossa jnejne...Mjölnir kirjoitti: Eikai sillä niin väliä, missä järjestyksessä kantaa. Kunhan vain treenaa riittävästi sillä varustuksella, jota kantaa..
Täytyy jatkaa vaan viskikuuria, kurkku aivan helevetin kipee.
flammeen kysymykseen löytyy vastaus aiemmin samasta ketjusta:
Giga kirjoitti: Juu, llik määräsi (lääketieteen lisensiaatti ilman koulutusta)
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
Mjölnir
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Aiheet: 241
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Pukukeikat ovat pahimpia, kun pitää vaihtaa rigiä. Itse pyrin treenaamaan ainakin joitain kymmeniä kertoja varusteiden esille ottoa pukuvarustuksessa ennen keikkaa. Mutta pitää mielen virkeänä kun pohtii..bodyguard kirjoitti:Jep, mutta tietyissä kantotavoissa on enemmän etuja kuin toisissa ja tietyt tavat vaativat rutkasti enemmän treeniä. Olen viettinyt unettomia öitä tuota rigiä miettiessä. varsinkin kun eri keikoilla on eri vaatimukse varustuksen suhteen, ja joillakin pukukeikoilla pitää kamat pitää piilossa jnejne...Mjölnir kirjoitti: Eikai sillä niin väliä, missä järjestyksessä kantaa. Kunhan vain treenaa riittävästi sillä varustuksella, jota kantaa..
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
Giga
- reiteenpotkija
-
kenttiensankari
- päähänpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
- Aiheet: 96
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate
-
bodyguard
- päähänpotkija
Eihän ruokalusikallinen riitä mihinkään 
Ja tee maistuu pahalle.
Tänään olen venytellyt. Pitää muistaa venytellä myös kipeenä, sillä paikat on niin jumissa kuin olla ja voi, omaa tyhmyyttä tosin, sillä olin alkuviikosta työkeikalla pari päivää, josta 85% jalkojen päällä, enkä venytellyt sen jälkeen lainkaan
Ja tee maistuu pahalle.
Tänään olen venytellyt. Pitää muistaa venytellä myös kipeenä, sillä paikat on niin jumissa kuin olla ja voi, omaa tyhmyyttä tosin, sillä olin alkuviikosta työkeikalla pari päivää, josta 85% jalkojen päällä, enkä venytellyt sen jälkeen lainkaan
Blogi
Blogi
-
Mika
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2837
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Koska toi kurkkukipu on jatkunut noin pitkään, on uhrautumisen paikka. Pullo blendedia. Kyllä, tämä on tilanteen vakavuus. Pahoittelen. 
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
bodyguard
- päähänpotkija
Ei kai sille mitään mahda kun lääkäri määrää
Joutuu kyllä odottamaan maanantaihin sillä töissä ei oikein kehtais.
Joutuu kyllä odottamaan maanantaihin sillä töissä ei oikein kehtais.
Blogi
Blogi
-
Giga
- reiteenpotkija
-
Mika
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2837
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
Слава Україні!
Potki etuja!
-
bodyguard
- päähänpotkija
Selvä, nyt tuo lause kuullostaakin järkevämmältä.
Tänään muuten kurkkukipu on miltei poissa, se johtuu varmasti ahkerasta viskikuurista
Tänään ajattelin vielä tehdä kaasusumuttimella saman treenisetin kuin toissapäivänä TKP:llä.
Eli puhutteluaseto, esiinveto, (käskytys) kaasutus, takaisinlaitta ja takaisin puhutteluasentoon.
Tänään muuten kurkkukipu on miltei poissa, se johtuu varmasti ahkerasta viskikuurista
Tänään ajattelin vielä tehdä kaasusumuttimella saman treenisetin kuin toissapäivänä TKP:llä.
Eli puhutteluaseto, esiinveto, (käskytys) kaasutus, takaisinlaitta ja takaisin puhutteluasentoon.
Blogi
Blogi
-
bodyguard
- päähänpotkija
Skriivaillaas tännekki aikansa kuluksi. Reilu viikko on tässä mennyt tiukasti flunssassa ja töissä. Nyt on kuitenkin jo sellainen olo että josko huomenna uskaltautuis tekemään jotain. Sairastelu on ihan penaalista :evil:
Blogi
Blogi
-
Giga
- reiteenpotkija
Joo niin on :evil: Itekki piti mennä puolikuntosena yhdeksi päiväksi suurleirille, ku ei halunnu olla koko leiriä poissa. Onneksi olin jo vähä edes toipumaan päin.bodyguard kirjoitti: Sairastelu on ihan penaalista :evil:
Mutta paranemisiin
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
of people who didn't need people.
Seuraajat