hienoaMika kirjoitti: Ilen viestistä tuli mieleen samanlainen tapaus omasta nuoruudestani. Pikkuveljeni on kaksi vuotta minua nuorempi. Olin ysillä ja veljeni seiskalla. Hän kertoi että häntä kiusaa sen-ja-sen niminen henkilö. Menin seuraavana päivänä kouluun ajoissa ja kysyin yhdeltä veljeni luokkakaverilta, kuka tämä henkilö on (kyseinen kiusaaja oli eri luokalla kuin veljeni). Hän sitten osoitti tämän kiusaajan minulle. Prkl, sällihän oli minua päätä pidempi ja muutenkin isompi. Ihan sama, menin tyypin luokse ja saman tien nostin seinälle ja kerroin tilanteen. Sanoin että tämä tilanne on ohi, kunhan hän pyytää anteeksi veljeltäni. Odotimme yhdessä veljeni saapumista kouluun. Kiusaaja pyysi nöyrästi anteeksi. Siihen loppui kiusaaminen. Mitään kavereita kiusaajasta ja minusta ei tullut, mutta se ei ollut tarkoituskaan. Perheestä pidetään huolta.
tätä juuri tarkoitan läheisillä ja siillä että heidän kanssa on kanssa elettävä
Mika pyydän nöyrästi anteeksi jos parisuhteen numero sääntöni kolahtivat uuteen suhteeseen ja olivat varsin yleistäviä ja tylyjä.
sieltä taisi puuttua juuri tuo kohta" Perheestä pidetään huolta."
Jos jokaisessa uusperheessä ajateltaisiin noin lopuun asti ei olis uusperheiden jälkeisiä uusperheitä.
jos haluaisi elämäänsä vain yhden säänön olisi se tuo " Perheestä pidetään huolta."
ps
elelen ajanjaksoa elämässäni, jossa ei ihan helpolla aleta luotaan muuhun kuin itseensä