Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Suomen sotilastaito?

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005
Aiheet: 60

Viesti Polvi »

Meiltä oli suurimman osan ajasta kielletty punttis yms järkevä vapaaehtoinen liikunta palveluksen jälkeen. Lenkille pääs pari kertaa, jos joku alikki lähti mukaan.

Syitä voi vain arvailla.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Aiheet: 241
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Viesti Mjölnir »

Juu, kun ei suomeakaan enää osaa. Eli siis palvelusajan jälkeen, mutta kuitenkin varusmiespalveluksen aikana... OK
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005
Aiheet: 204
Etulaji: Defendo

Viesti L.K. »

Mjölnir kirjoitti: Juu, kun ei suomeakaan enää osaa. Eli siis palvelusajan jälkeen, mutta kuitenkin varusmiespalveluksen aikana... OK
No joo,sitähän kirjoittaja varmaan haki.Oli vaan vähän epäselvästi,ainakin näin tyhmän kapiaisen silmiin...

Tuollainen voisi ollakin ihan jees.Tosin joissainhan tämä voi toimia,ainakin esim. spol-puolella jos vaikkapa vartiopäälliköllä on intoa ja halua ip-juttuja koulutella.Kun nääs paljon muita kapiaisia ei yleensä virka-ajan jälkeen kassuilla notku,pl. valvojat yms.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
tonik
munillepotkija
Lauteille: Helmikuu 2007
Aiheet: 0

Viesti tonik »

Nää pakolliset ip-jutut oli mun mielestä melko pitkälle turhia, mikäli ei spol tai sinnepäin, jolloin varmaan jotain kuljetusotteita.
Ite muistelen lämmöllä juuri näitä vapaaehtosia harjotteluita illalla, henkilökuntaakin oli välillä mukana, vaikkei nämä siis vedettyjä olleetkaan.
Pientä osaa nää kiinnosti, kolmannes semmosia jotka ei siviilissä treenailleet mutta tietääkseni muutama innostu alottaa.
Nii vois olla siis ihan hyvä myös erilaisia vedettyjä treenejä, vetäjälle vaikka jämät. :)
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005
Aiheet: 204
Etulaji: Defendo

Viesti L.K. »

tonik kirjoitti: Nää pakolliset ip-jutut oli mun mielestä melko pitkälle turhia, mikäli ei spol tai sinnepäin, jolloin varmaan jotain kuljetusotteita.
Ite muistelen lämmöllä juuri näitä vapaaehtosia harjotteluita illalla, henkilökuntaakin oli välillä mukana, vaikkei nämä siis vedettyjä olleetkaan.
Pientä osaa nää kiinnosti, kolmannes semmosia jotka ei siviilissä treenailleet mutta tietääkseni muutama innostu alottaa.
Nii vois olla siis ihan hyvä myös erilaisia vedettyjä treenejä, vetäjälle vaikka jämät. :)
Osaajiahan intistä löytyy paljon,niin kapiaisten kuin varusmiesten puolella.Järjestelmä vaan on vähän sellainen,että harva kapiukko (siis ei lajia treenannut) haluaa tulla veijareiden kanssa vapaa-ajallaan tenuamaan.Mutta joissain j-osastoissa on erilaisia kamppailukerhoja,jotka ilmeisesti pelaavatkin suht hyvin.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.

Seuraajat

Hanmuto
Keinonen
Kuvake
TimoS