Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Tyttö

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Tyttö
etupotkija
Lauteille: Huhtikuu 2007
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Tyttö

Viesti Tyttö »

Muiden innostamana ajattelin minäkin sitten aloitella treenipäiväkirjan pitoa. Joskus on tullut pidettyä perinteistä treenivihkoa ja ruokapäiväkirjaa, mutta tällainen päiväkirjanpito on ihan uusi juttu. Katsotaan, kuinka tytön käy.

Omasta taustastani sen verran, että joskus aikanaan tuli harrastettua kilpavoimistelua niin pitkään, että lajista tuli totaalisesti mittari täyteen. Olin ollut aina kiinnostunut kamppailulajeista ja "poikatyttö" kun olen, hyppääminen voimistelusta kamppailulajeihin ei tuntunut kynnyksenä suuren suurelta (sensei oli ehkä toista mieltä). Karate oli silloin lajina tutuin ja ystäväni kanssa lähdimme kokeilemaan. Ystäväni innostus loppui aika nopeasti, itse kitkuttelin mukana viitisen vuotta - enemmän ja vähemmän aktiivisesti. En kuitenkaan tuntenut lajia omakseni, joten lopulta karate sitten jäi.

Etsiskelin jonkin aikaa itselleni uutta lajia. Vuosi oli silloin 1998. Pähkäilin shootfightingin ja krav magan välillä ja krav magan puoleen vaakakuppi sitten kääntyi.

Jos karatessa oli ongelmia voimistelutaustan takia ("Tyttö, tää ei ole mitään balettia"), niin magassa tuli ongelmia karatemaneerien takia - esim. sokuto ja lyöntitekniikka ("Tyttö, tää ei ole mitään karatea")...

Niinhän siinä sitten kävi, että jossain vaiheessa "löysin" magatreeneistä itselleni miehen ja myöhemmin perheenlisäystäkin siunaantui. Pakollista treenitaukoa tuli tietysti perheenlisäyksen vuoksi, mutta nyt taas täysillä mukana.

Uusin lajituttavuus on judo, jonka aloitin viime vuonna. Judossa ongelmia on aiheuttanut se, että en ole aina ihan varma, mitä tekniikoita esim. matossa saa käyttää. Magassa kun on tottunut siihen, että kaikki tekniikat ovat sallittuja. Mutta kyllä se pikku hiljaa se judokin on alkanut sujua - oranssia vyötä pitäisi ensi kuussa mennä suorittamaan. Maga on kuitenkin edelleen se päälaji.

Huomenna olisi tiedossa judoa ja sunnuntaina magan sparritreeniä. Katsotaan, saanko rivin tai toisenkin niistä kirjoitettua...
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005

Viesti Tohtori Krabola »

:tervetuloa:
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

Viesti Alioppilas »

Sinulla on sama avatar kuin mashalla.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Viesti Mjölnir »

Tervetuloa. Missäpäin treenaat?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Tyttö
etupotkija

Viesti Tyttö »

Alioppilas kirjoitti: Sinulla on sama avatar kuin mashalla.
Se tuntui jotenkin omalta. Huomasin vasta myöhemmin, että mashallakin on sama. Olisi ehkä pitänyt olla vähän innovatiivisempi...
MariaL
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2012

Viesti MariaL »

Ei tuo niin haittaa, mutta sekottaa jonkun verran.

Mietin jo oonko tullu ihan hulluks kun en muista että oon kirjottanu jotain juttuja, sit katoin nimee :)
Kuvake
Tyttö
etupotkija

Viesti Tyttö »

Mjölnir kirjoitti: Tervetuloa. Missäpäin treenaat?
Kiitokset tervetulotoivotuksesta.

Espoossa treenailen magaa, Kirkkonummella judoa ja salilla käyn stadissa. Vähän tällainen pääkaupunki tutuksi tyylinen vaihtoehto :D
MariaL
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2012

Viesti MariaL »

Tyttö kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:Tervetuloa. Missäpäin treenaat?

Espoossa treenailen magaa, Kirkkonummella judoa ja salilla käyn stadissa. Vähän tällainen pääkaupunki tutuksi tyylinen vaihtoehto :D
Taidetaan käydä samassa seurassa treeneissäkin :)
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting

Viesti Mjölnir »

Magaa Espoon Krav Magassa vai Kehähaissa?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Tyttö
etupotkija

Viesti Tyttö »

masha kirjoitti: Ei tuo niin haittaa, mutta sekottaa jonkun verran.

Mietin jo oonko tullu ihan hulluks kun en muista että oon kirjottanu jotain juttuja, sit katoin nimee :)
Et ole tullut hulluksi, I promise :D

Onneksi kuvan voi vielä vaihtaa. Mä kun en ole ollut vielä sivuilla niin pitkään, että olisin tullut porukoille "kuvan kautta tutuksi"...

Yritin aluksi fiksata itselleni "oman kuvan" yhdestä treenikuvasta, jossa näkyy meidän dojon seinällä oleva japaninkielinen taulu, mutten saanut siitä tarpeeksi siistiä. Siksi päädyin valitsemaan itselleni parhaiten sopivan kuvan valmiista vaihtoehdoista...
Kuvake
Tyttö
etupotkija

Viesti Tyttö »

masha kirjoitti:
Tyttö kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:Tervetuloa. Missäpäin treenaat?

Taidetaan käydä samassa seurassa treeneissäkin :)
Kyllä vaan.
Kuvake
Tyttö
etupotkija

Viesti Tyttö »

Mjölnir kirjoitti: Magaa Espoon Krav Magassa vai Kehähaissa?
Olen aloittanut Kehähaissa, mutta seurojen yhdistymisten ja jakaantumisten kautta nykyään Espoon Krav Magassa.

Missäs sinä?
Kuvake
Tyttö
etupotkija

Viesti Tyttö »

Tyttö kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:Magaa Espoon Krav Magassa vai Kehähaissa?
Olen aloittanut Kehähaissa, mutta seurojen yhdistymisten ja jakaantumisten kautta nykyään Espoon Krav Magassa.

Missäs sinä?
Heracles?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija

Viesti Mjölnir »

Juu. Luonnollisesti :D

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Tyttö
etupotkija

Viesti Tyttö »

Mjölnir kirjoitti: Juu. Luonnollisesti :D
Ei sitten mennyt ihan metsään, hyvähyvä :D

Riihimäen leirillä tuli käytyä juuri, olen odotellut, josko kuvia löytyisi jossain vaiheessa Heraclesin sivuilta - jotkut ainakin kovasti kuvasivat.

Seuraajat

Kuvake
Clancy B.
Kuvake
Dojon Jäykin
Hiimän
Kuvake
Karhu-mami
katar
Lowclass
marks
Kuvake