Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Tyttö
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2007
- Etulaji: Krav Maga
- Sivulajit: Judo
- Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)
Tyttö
Muiden innostamana ajattelin minäkin sitten aloitella treenipäiväkirjan pitoa. Joskus on tullut pidettyä perinteistä treenivihkoa ja ruokapäiväkirjaa, mutta tällainen päiväkirjanpito on ihan uusi juttu. Katsotaan, kuinka tytön käy.
Omasta taustastani sen verran, että joskus aikanaan tuli harrastettua kilpavoimistelua niin pitkään, että lajista tuli totaalisesti mittari täyteen. Olin ollut aina kiinnostunut kamppailulajeista ja "poikatyttö" kun olen, hyppääminen voimistelusta kamppailulajeihin ei tuntunut kynnyksenä suuren suurelta (sensei oli ehkä toista mieltä). Karate oli silloin lajina tutuin ja ystäväni kanssa lähdimme kokeilemaan. Ystäväni innostus loppui aika nopeasti, itse kitkuttelin mukana viitisen vuotta - enemmän ja vähemmän aktiivisesti. En kuitenkaan tuntenut lajia omakseni, joten lopulta karate sitten jäi.
Etsiskelin jonkin aikaa itselleni uutta lajia. Vuosi oli silloin 1998. Pähkäilin shootfightingin ja krav magan välillä ja krav magan puoleen vaakakuppi sitten kääntyi.
Jos karatessa oli ongelmia voimistelutaustan takia ("Tyttö, tää ei ole mitään balettia"), niin magassa tuli ongelmia karatemaneerien takia - esim. sokuto ja lyöntitekniikka ("Tyttö, tää ei ole mitään karatea")...
Niinhän siinä sitten kävi, että jossain vaiheessa "löysin" magatreeneistä itselleni miehen ja myöhemmin perheenlisäystäkin siunaantui. Pakollista treenitaukoa tuli tietysti perheenlisäyksen vuoksi, mutta nyt taas täysillä mukana.
Uusin lajituttavuus on judo, jonka aloitin viime vuonna. Judossa ongelmia on aiheuttanut se, että en ole aina ihan varma, mitä tekniikoita esim. matossa saa käyttää. Magassa kun on tottunut siihen, että kaikki tekniikat ovat sallittuja. Mutta kyllä se pikku hiljaa se judokin on alkanut sujua - oranssia vyötä pitäisi ensi kuussa mennä suorittamaan. Maga on kuitenkin edelleen se päälaji.
Huomenna olisi tiedossa judoa ja sunnuntaina magan sparritreeniä. Katsotaan, saanko rivin tai toisenkin niistä kirjoitettua...
Omasta taustastani sen verran, että joskus aikanaan tuli harrastettua kilpavoimistelua niin pitkään, että lajista tuli totaalisesti mittari täyteen. Olin ollut aina kiinnostunut kamppailulajeista ja "poikatyttö" kun olen, hyppääminen voimistelusta kamppailulajeihin ei tuntunut kynnyksenä suuren suurelta (sensei oli ehkä toista mieltä). Karate oli silloin lajina tutuin ja ystäväni kanssa lähdimme kokeilemaan. Ystäväni innostus loppui aika nopeasti, itse kitkuttelin mukana viitisen vuotta - enemmän ja vähemmän aktiivisesti. En kuitenkaan tuntenut lajia omakseni, joten lopulta karate sitten jäi.
Etsiskelin jonkin aikaa itselleni uutta lajia. Vuosi oli silloin 1998. Pähkäilin shootfightingin ja krav magan välillä ja krav magan puoleen vaakakuppi sitten kääntyi.
Jos karatessa oli ongelmia voimistelutaustan takia ("Tyttö, tää ei ole mitään balettia"), niin magassa tuli ongelmia karatemaneerien takia - esim. sokuto ja lyöntitekniikka ("Tyttö, tää ei ole mitään karatea")...
Niinhän siinä sitten kävi, että jossain vaiheessa "löysin" magatreeneistä itselleni miehen ja myöhemmin perheenlisäystäkin siunaantui. Pakollista treenitaukoa tuli tietysti perheenlisäyksen vuoksi, mutta nyt taas täysillä mukana.
Uusin lajituttavuus on judo, jonka aloitin viime vuonna. Judossa ongelmia on aiheuttanut se, että en ole aina ihan varma, mitä tekniikoita esim. matossa saa käyttää. Magassa kun on tottunut siihen, että kaikki tekniikat ovat sallittuja. Mutta kyllä se pikku hiljaa se judokin on alkanut sujua - oranssia vyötä pitäisi ensi kuussa mennä suorittamaan. Maga on kuitenkin edelleen se päälaji.
Huomenna olisi tiedossa judoa ja sunnuntaina magan sparritreeniä. Katsotaan, saanko rivin tai toisenkin niistä kirjoitettua...
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tervetuloa. Missäpäin treenaat?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2012
-
- etupotkija
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2012
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Magaa Espoon Krav Magassa vai Kehähaissa?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Et ole tullut hulluksi, I promisemasha kirjoitti: Ei tuo niin haittaa, mutta sekottaa jonkun verran.
Mietin jo oonko tullu ihan hulluks kun en muista että oon kirjottanu jotain juttuja, sit katoin nimee![]()

Onneksi kuvan voi vielä vaihtaa. Mä kun en ole ollut vielä sivuilla niin pitkään, että olisin tullut porukoille "kuvan kautta tutuksi"...
Yritin aluksi fiksata itselleni "oman kuvan" yhdestä treenikuvasta, jossa näkyy meidän dojon seinällä oleva japaninkielinen taulu, mutten saanut siitä tarpeeksi siistiä. Siksi päädyin valitsemaan itselleni parhaiten sopivan kuvan valmiista vaihtoehdoista...
-
- etupotkija
Kyllä vaan.masha kirjoitti:Taidetaan käydä samassa seurassa treeneissäkinTyttö kirjoitti:Kiitokset tervetulotoivotuksesta.Mjölnir kirjoitti:Tervetuloa. Missäpäin treenaat?
Espoossa treenailen magaa, Kirkkonummella judoa ja salilla käyn stadissa. Vähän tällainen pääkaupunki tutuksi tyylinen vaihtoehto
-
- etupotkija
-
- etupotkija
-
- etupotkija
Juu. Luonnollisesti 

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Seuraajat