Torstai-ilta 31.5
Krav maga 1 h 15 min. Lämmittelynä slow fight, josta komennosta kaadettiin pari mattoon ja jatkettiin mattopainilla. Tätä kaksi erää kahden parin kanssa. Meikän paini oli tälläkin kertaa lähinnä judopainia eli eri sidontojen ja kuristusten hakemista. Yritän olla käyttämättä "äärimmäisiä" keinoja. Pääsin painimaan tällä kertaan myös mashan kanssa, jolla oli kyllä ehdottomasti asennetta

. Lisäksi lämmittelyssä tehtiin vähän lihaskuntoharjotteita eli 10 punnerrusta (kumma juttu, että kymmenen punnerrusta tuntui uskomattoman monelta, kun lasku meni jotenkin näin: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 7, 7, 7, 6, 5, 4, 5, 6...), vatsalihaksia muutamalla eri tavalla ja selkälihaksia. Tekniikoina tänään erilaisten kuristuksista vapautumisten kertausta (pystyssä) eli edestä, sivulta, takaa, työntäen takaa ja edestä. Vaikka tekniikka on tuttua ja "loputtomasti" hiottua, niin oli ihan hyvä kerrata, koska näköjään huomautettavaakin löytyi mun suoritteista. Sitä jotenkin liikaa tuudittautuu siihen, että kyllä män tän haldaan...tuo pidempi treenitauko näkyy ehdottomasti vielä tekniikoissa...
Päivän huomio: olen ollut siinä uskossa, että olisin viimeisen puolentoista vuoden aikana kasvattanut itselleni ihan kivasti lihaksia, mutta tänään suihkussa tuli todettua, että olenkin kasvattanut itselleni jenkkakahvat.
Sitäköhän se mun judo-openi tarkoitti, kun sanoi, että mä oon lihonu...