Tulee mieleen yks McGyverin jakso, jossa oli nainen nimeltä Cougar. Mc (tai joku muu hahmo) ihmetteli että mistä moinen nimi. Mimmi tilitti että "Cougar was the favourite car of my father, so he named me after it." mihin hemmo vastaa että "Well, I guess it could have been worse. It could have been a Volvo..."
- Marko
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Millaisella autolla ajat ?
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
-
- etupotkija
Re: Vulvo
Nyt kun mietin tarkemmin niin se taisi olla kyseinen mimmi itse, joka täsmensi tuolla viimeisellä lauseella, eikä Mäkkäri... Siitä on joka tapauksessa vuosia. Mutta joo, oli siis nimen omaan siinä sarjassa.Mika kirjoitti:
Ihanko oikeasti oli noin rivo polkaisu Kaivuri-Makessa?
- Marko
-
- sääreenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Re: Blackened
Omia voortin romujahan nuo,paitsi se coupe-tanari.Kiire tässä vieläMika kirjoitti: Oon huomannut tosiaan että noi on sun sivut. Mikä sun virkas noissa projekteissa on?
tulee että saapi kesäksi kuntoon.. 8)
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Tämä on suorastaan törkeää!!! Poliisithan eivät ole mitään egotrippailijoita vaan henkilöitä, jotka ovat vain todenneet ammatinvalintaa tehdessään että heillä ei tule koskaan olemaan varaa urheiluautoon. Niinpä he ovat poistaneet tarpeen sen hankkimiselle.Panu Suominen kirjoitti: Ja sitten vielä ihmetellään, mistä ne stereotypiat poliiseista egotrippailijoina syntyvät.
Sitä paitsi, kun päivittän ajaa Kovaa Keikkaa (tm), painii rikollisten kanssa tiukkojen takaa-ajojen päätteeksi ja pari-kolme kertaa viikossa ammuskelee pidätysten yhteydessä, ei enää ole niin suurta tarvetta egotrippailla.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
mawashi....se auto tuskin on sinun kaverin entinen...luojalle kiitos?!?
isi osti sen tutulta ja me ollaan se itse maalattu keltaiseksi, joten auto ei voi olla ystäväsi....olen ajanut autolla muutaman kerran...nyt siinä ei ole akkua, joten en voi ajaa
isi osti sen tutulta ja me ollaan se itse maalattu keltaiseksi, joten auto ei voi olla ystäväsi....olen ajanut autolla muutaman kerran...nyt siinä ei ole akkua, joten en voi ajaa
-Tanja Akujärvi-
Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä
Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
No hyvä. Tämä kyseinen dasse oli kyllä ihan metka peli. Ainakaan kylmä ei tullut, kun kesälläkin piti ajella lämppärit täysillä ettei keittäisi.DaNjA kirjoitti: mawashi....se auto tuskin on sinun kaverin entinen...luojalle kiitos?!?
-
- etupotkija
Re: Millaisella autolla ajat ?
Nimimerkillä "viime syksynä Saksassa käynyt" voisin sanoa, että tämä on kyllä kateellisten puhetta.pequod kirjoitti: AUDI
Todellisuudessa Skodan kopio, josta pikkunilkit suostuvat maksamaan
järjettömiä summia.
Pikkunilkki Tapani