Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Millaisella autolla ajat ?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
mronkain
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004

Viesti mronkain »

Tulee mieleen yks McGyverin jakso, jossa oli nainen nimeltä Cougar. Mc (tai joku muu hahmo) ihmetteli että mistä moinen nimi. Mimmi tilitti että "Cougar was the favourite car of my father, so he named me after it." mihin hemmo vastaa että "Well, I guess it could have been worse. It could have been a Volvo..."

- Marko
Kuvake
Mika
etupotkija
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Vulvo

Viesti Mika »

:shock:

Ihanko oikeasti oli noin rivo polkaisu Kaivuri-Makessa?

:smt101

Tältä voi Volvo kuulostaa monen korvaan.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
mronkain
etupotkija

Re: Vulvo

Viesti mronkain »

Mika kirjoitti: :shock:

Ihanko oikeasti oli noin rivo polkaisu Kaivuri-Makessa?
Nyt kun mietin tarkemmin niin se taisi olla kyseinen mimmi itse, joka täsmensi tuolla viimeisellä lauseella, eikä Mäkkäri... Siitä on joka tapauksessa vuosia. Mutta joo, oli siis nimen omaan siinä sarjassa.

- Marko
Kuvake
Thunderbolt
sääreenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

Re: Blackened

Viesti Thunderbolt »

Mika kirjoitti: Oon huomannut tosiaan että noi on sun sivut. Mikä sun virkas noissa projekteissa on?
Omia voortin romujahan nuo,paitsi se coupe-tanari.Kiire tässä vielä
tulee että saapi kesäksi kuntoon.. 8)
YJT
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2005

Viesti YJT »

Panu Suominen kirjoitti: Ja sitten vielä ihmetellään, mistä ne stereotypiat poliiseista egotrippailijoina syntyvät. :lol:
Tämä on suorastaan törkeää!!! Poliisithan eivät ole mitään egotrippailijoita vaan henkilöitä, jotka ovat vain todenneet ammatinvalintaa tehdessään että heillä ei tule koskaan olemaan varaa urheiluautoon. Niinpä he ovat poistaneet tarpeen sen hankkimiselle.

Sitä paitsi, kun päivittän ajaa Kovaa Keikkaa (tm), painii rikollisten kanssa tiukkojen takaa-ajojen päätteeksi ja pari-kolme kertaa viikossa ammuskelee pidätysten yhteydessä, ei enää ole niin suurta tarvetta egotrippailla.
YJT
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2005

Viesti YJT »

Oho, hymiöt unohtuivat!!!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
DaNjA
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

Viesti DaNjA »

mawashi....se auto tuskin on sinun kaverin entinen...luojalle kiitos?!?
isi osti sen tutulta ja me ollaan se itse maalattu keltaiseksi, joten auto ei voi olla ystäväsi....olen ajanut autolla muutaman kerran...nyt siinä ei ole akkua, joten en voi ajaa :(
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2005

Viesti MarkkuT »

DaNjA kirjoitti: mawashi....se auto tuskin on sinun kaverin entinen...luojalle kiitos?!?
isi osti sen tutulta ja me ollaan se itse maalattu keltaiseksi, joten auto ei voi olla ystäväsi....olen ajanut autolla muutaman kerran...nyt siinä ei ole akkua, joten en voi ajaa :(
No hyvä. Tämä kyseinen dasse oli kyllä ihan metka peli. Ainakaan kylmä ei tullut, kun kesälläkin piti ajella lämppärit täysillä ettei keittäisi. :)
Tapani
etupotkija

Re: Millaisella autolla ajat ?

Viesti Tapani »

pequod kirjoitti: AUDI
Todellisuudessa Skodan kopio, josta pikkunilkit suostuvat maksamaan
järjettömiä summia.
Nimimerkillä "viime syksynä Saksassa käynyt" voisin sanoa, että tämä on kyllä kateellisten puhetta.

Pikkunilkki Tapani

Seuraajat

Kuvake
Panu Suominen