Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

(uusien) Áutojen potkiminen

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

dop
reiteenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2005

(uusien) Áutojen potkiminen

Viesti dop »

Nykyään kun about kaikissa uusissa autoissa on varashälyttimet, ja näitä on enemmän ja enemmän ympärillämme, onkos kenelläkään tullut mieleen uhkaavassa tilanteessa potkaista lähimpää autoa ja toivoa että siinä on varashälytin, jotta tuo ulvova ääni toisi ainakin silminnäkijän tilanteelle ellei jopa pelastaisi pahoinpitelyltä/ryöstöltä/raiskaukselta ?

Mielipiteitä..
Ronin
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

Viesti Ronin »

Sen perusteella miten itse olen nähnyt soiviin autoihin reagoitavan sanoisin, että vaikka idea on ihan hyvä, se olisi about yhtä hyödytön kuin joku pilli; nobody cares. Poikkeuksia varmasti on, mutta sen verran harvassa omien havaintojen mukaan, että ennemmin käyttäisin potkuun menevän ajan vastustajan potkaisemiseen.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
YJT
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2005

Viesti YJT »

Kirjassa Elimäen tarkoitus annetaan paikkakuntien nimille uusia merkityksiä. Kirjassa "Helsinki" tarkoittaa soivaa auton varashälytintä, johon kukaan ei kiinnitä huomiota.
Kuvake
Cuculcan
kylkeenpotkija

Viesti Cuculcan »

Loistosuunnitelma !

Varashälyttimen ääni peittää hyvin vastustajasi avunhuudot ja kuolinkorahduksen - poliisitkin luulevat uhria autovarkaaksi ja syyllistä auton omistajaksi.

;)
)) << >> ((
Jore
sääreenpotkija

Viesti Jore »

Ei ole tullut mieleen, mutta tuohan on itse asiassa todella hyvä idea! :)