tuutikki kirjoitti:
Mikäs siinä, jos Keiju tuon tyylin hyväksyy, mutta minä kokisin kyllä melkoisen loukkaavana, sillä aihetta tai lupaa siihen en ole antanut. Tyyli antaa myös muille viestin siitä, millainen kielenkäyttö on sallittua tai suotavaa. Ette voi millään olettaa, että tavalliset keskustelijat tietävät kaikki taustastanne, tai että ne asiat edes meille kuuluisivat (lue: käsitellään täällä).
Mutta sinulle kukaan ei ole noin kirjoittanutkaan, joten siinä mielessä tuo kommentti on epävalidi (luetaan: pirujen maalaamista seinille, vaikka mutkan kautta).
Eivät voikaan tietää, mutta jos automaattisesti olettavat pahinta tai lukevat viestit negatiivisesti, silloin voidaan kysyä jotakin lukutottumuksista ja asenteesta.
Eikä tuo tsot-tsot nyt todellakaan ainakaan omasta mielestäni ole kovin vakavasti otettava kommentti
Sitä varten on hymiö, jota täällä on jo ongelmitta käytettykin. Kaikki riippuu asenteesta.
tuutikki kirjoitti:
Vaikka olisit mitä mieltä moderaattorina olemisestasi itse, niin kyllä tällaiset sivustot jonkin verran henkilöityvät moderaattoreihin, varsinkin kun ovat sivuston takana muutenkin. Teillä on myös erilaiset oikeudet, kuin muilla keskutelijoilla; voitte muokata toisten tekstejä ja jakaa niitä uusiksi ketjuiksi alkuperäisen kirjoittajan lupaa kysymättä jne. Kyllä nuo oikeudet tuovat taakkaakin mukanaan, vaikka ette siitä pitäisikään.
Ehkä, mutta silloin vastuu on jokaisella itsellään..
Mietin joskus sellaisen MOD:n asentamista, jolla moderaattoritunnus näkyisi henkilön nimen tai nimimerkin alla vain niillä alueilla, joilla hänellä on moderaattorioikeudet. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että se oikeastaan vain muuttaisi asiaa huonompaan suuntaan, koska silloin moderaattorina oleminen niillä tietyillä - yleensä itselle tärkeimmillä - alueilla korostuisi entisestään.
tuutikki kirjoitti:
Tässä ei nyt taaskaan ole yhtään hymiöitä, mutta vakuutan, että edelleen hyvässä hengessä kirjoitan.
Ja minä taas pidän hymiöistä, joten
Ai niin, se tsot-tsot -hymiö