Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Urheilu-uutisia
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
Urheilu-uutisia
Mika Koivuniemi on juuri valittu PBA:n vuoden keilaajaksi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Urheilu-uutisia
Tämä on fuusioitumista.
Suomalaiset liikuntajärjestöt siirtävät toimintojaan uuteen kattojärjestöön. Suomen Liikunta ja Urheilu (SLU), Nuori Suomi ja Kuntoliikuntaliitto päättivät yhdistymisestä vuosikokouksissaan tiistaina.
Myös Suomen Olympiakomitea on mukana kattojärjestössä, joka perustetaan virallisesti 18. kesäkuuta. Varsinainen toiminta alkaa vuoden 2013 alussa.
Uuden järjestön alla tulee olemaan aikuisliikuntaa, lasten ja nuorten liikuntaa sekä kehitystä ja edunvalvontaa.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Urheilu-uutisia
Hämeen rykmentissä, Lahdessa on parhaillaan käynnissä Sotilasviisiottelun maailmanmestaruuskilpailut. Katsojilla on kaikkiin lajeihin vapaa pääsy.
[youtube][/youtube]
edit:
Suomalainen kapteeni Liina Vartia tukilentolaivueesta, Ilmavoimista, on yksi kovimmista mitalitoivoista.
[youtube][/youtube]
edit:
Suomalainen kapteeni Liina Vartia tukilentolaivueesta, Ilmavoimista, on yksi kovimmista mitalitoivoista.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2009
Re: Urheilu-uutisia
Onko vastaavaa rataa mahdollista päästä koittamaan jossakin, siis siviilinä? Parkouria harrastavana olisi kiva päästä testaamaan.
-
- munillepotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2010
Urheilu-uutisia
Janne Ahosen toinen comeback! Miten käy kuningaskotkan? Onko hän mäkihypyn Jari Litmanen, joka ei osaa lopettaa, onko hän ainoa toivo, mitä hän on??? Mulla itsellä on sellainen fifty fifty kutina. Joko Janne tekee paluunsa tyylillä ja käy hakemassa sen Olympia mitalin tai sit hän räveltää yhden kauden siellä just ja just toisella kierroksella..niinkuin melkein Suomen hyppääjät tällä kaudella muutenkin! Mihinkään keskikastin tasavarmaksi suorittajaksi ilman merkittävää tulosta en usko! Entä onko Nykäs Mattia haastateltu asian tiimoilta
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
-
- etupotkija
Urheilu-uutisia
Kaikkea ne saksalaiset keksivätkin.
[youtube][/youtube]
Saksalaisen koulun liikuntasaliin on tehty koripallokentän rajat normaalista poikkeavalla tavalla. ASB Systembau -yhtiö on nimittäin toteuttanut mallikentän, missä rajaviivat on tehty led-valoista, kertoo Digital Trends. Idea kuulostaa omaperäiseltä, mutta myös järkevältä.
Kyseinen kokeilu on ensimmäinen laatuaan. Valot voivat myös näyttää muunlaisten kenttien rajoja, kuten vaikkapa tennis- tai sulkapallokenttien rajat. Jos tämänkaltaista teknologiaa käytettäisiin myös isommilla urheiluareenoilla, valot voisivat myös näyttää vaikkapa ottelun tilanteen, mainoksia tai valoshow’n väliajalla.
[youtube][/youtube]
-
- kylkeenpotkija
Lääkeaineet urheilussa ja liikunnassa
Pari päivää vanha uutinen, mutta osui vasta nyt silmään. Aika hieno ele.
http://yle.fi/urheilu/yksinainen_vanhus ... le/6501240
http://yle.fi/urheilu/yksinainen_vanhus ... le/6501240
Yksinäinen vanhus testamenttasi suuren omaisuutensa suomalaisille olympiavoittajille
Olympiavoittajat olivat antaneet vanhukselle niin monta ilon hetkeä elämässä, että hän halusi testamentin kautta kiittää jälkikäteen heitä jokaista henkilökohtaisesti.
Suomalaiset elossa olevat olympiavoittajat ovat saaneet osakseen merkittävän huomionosoituksen. Elokuussa 2012 kuollut yksityishenkilö on jälkisäädöksessään testamentannut jokaiselle elossa olevalle suomalaiselle olympiavoittajalle huomattavan rahasumman.
Erakoituneena maatilallaan elänyt vuonna 1936 syntynyt nainen oli laatinut testamentin yhdessä asianajajansa kanssa jo parinkymmentä vuotta sitten.
Yksinäisen vanhuksen elämän kokokohtia olivat radion urheiluohjelmat ja erityisesti olympiakisat. Olympiavoittajat olivat antaneet vanhukselle niin monta ilon hetkeä elämässä, että hän halusi testamentin kautta kiittää jälkikäteen heitä jokaista henkilökohtaisesti.
Tällä hetkellä elossa olevia suomalaisia olympiavoittajia on 53. Vanhin heistä on 92-vuotias hiihtäjä Lydia Wideman ja nuorin yhdistetyn 31-vuotias Jaakko Tallus. Heille testamentissa jaettavaksi tulevan omaisuuden arvo ei ole vielä tarkasti tiedossa, mutta ennakkoarvioissa se on noin puolen miljoonan euron luokkaa eli noin 10 000 euroa jokaiselle olympiavoittajalle.
Valtiokonttori on hyväksynyt testamentin, eikä sitä moiti. Olympiavoittajien yhdistys ei ole vielä keskustellut siitä, miten se tulee jatkossa kunnioittamaan testamentin antajan muistoa, tai pohtinut yhteistä linjaa perinnön käytöstä - esimerkiksi tulisiko perintörahat säätiöidä ja jakaa vuosittain apurahoja nuorille tuleville olympiaurheilijoille.
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?
-
- kylkeenpotkija
Lääkeaineet urheilussa ja liikunnassa
Tuli näköjään väärään ketjuun tämä, Urheilu-uutisia -ketjuun kovasti luulin postaavani, mutta ei näköjään. Joku siirtäköön, jos tarpeelliseksi näkee.
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?
-
- etupotkija
Urheilu-uutisia
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Urheilu-uutisia
Maanantaina 27.7. Suomen naisten uppopallomaajoukkue aloittaa urakkansa lajin MM-kisoissa Kolumbiassa. Miesten joukkue ei mukaan kisoihin lähtenyt, syynä kisareissun kalleus suhteessa realistisiin sijoitusmahdollisuuksiin
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Urheilu-uutisia
Tänään se alkaa:
http://www.uwrworldchampionship.com/streaming/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uppopallon MM-kisat Suomen naisten maajoukkueen osalta.
http://www.uwrworldchampionship.com/streaming/" onclick="window.open(this.href);return false;
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Urheilu-uutisia
Harmittava niukka tappio Suomen naisille Kolumbiaa vastaan 0-1.Mjölnir kirjoitti: Tänään se alkaa:
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Urheilu-uutisia
Valitettavasti viime yönä tuli Suomelle tappio myös Ruotsia vastaan. Alkulohkossa on vielä seuraavana vuorossa Australia ja sitten Venezuela.Mjölnir kirjoitti:Harmittava niukka tappio Suomen naisille Kolumbiaa vastaan 0-1.Mjölnir kirjoitti: Tänään se alkaa:
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Urheilu-uutisia
Onneksi nyt tuli voitto Australiasta selvin numeroin 8-0. Australia ei päässyt kertaakaan edes keskikentän yli Suomen puolustuspäähän.Mjölnir kirjoitti:Valitettavasti viime yönä tuli Suomelle tappio myös Ruotsia vastaan. Alkulohkossa on vielä seuraavana vuorossa Australia ja sitten Venezuela.Mjölnir kirjoitti:Harmittava niukka tappio Suomen naisille Kolumbiaa vastaan 0-1.Mjölnir kirjoitti: Tänään se alkaa:
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Urheilu-uutisia
Myöhäisillan pelissä Suomi voitti Venezuelan, niin ikään 8-0Mjölnir kirjoitti:Onneksi nyt tuli voitto Australiasta selvin numeroin 8-0. Australia ei päässyt kertaakaan edes keskikentän yli Suomen puolustuspäähän.Mjölnir kirjoitti:Valitettavasti viime yönä tuli Suomelle tappio myös Ruotsia vastaan. Alkulohkossa on vielä seuraavana vuorossa Australia ja sitten Venezuela.Mjölnir kirjoitti:Harmittava niukka tappio Suomen naisille Kolumbiaa vastaan 0-1.Mjölnir kirjoitti: Tänään se alkaa:
Tänään on sitten vuorossa kerrasta poikki. Saksan kanssa pelataan pääsystä semifinaaliin, ja jos germaanit kaatuvat, illalla on semifinaalipeli.
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi