Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Kahvakuulaharjoittelu
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2007
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
Eiköhän GS- kisojen perinteet ole syvemmällä kuin vaikkapa kehonrakennuksenL.K. kirjoitti:Kaikista lajeista pitää näemmä kilpailut vääntää.marks kirjoitti:Tsekatkaa video viime viikonlopun Baltian mestaruuskisoista:
" onclick="window.open(this.href);return false;

Melko hyvältä näytti joittenkin suomalaisten tekniikka, on vissiin otettu oppia muualtakin kuin Pavelin kirjoista

-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
Huvittavan näköistä toimintaa:)
no pain no game
helsingin wushu ry
http://www.wushu.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
helsingin wushu ry
http://www.wushu.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2007
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Marraskuu 2006
Kahvakuulaharjoittelu
Suomalainen kirjakin on juuri ilmestynyt. En ole vielä lukenut mutta odottelen että saapuisi postissa:
http://voimatoimi.blogspot.com/2010/05/ ... kirja.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://voimatoimi.blogspot.com/2010/05/ ... kirja.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Kahvakuulaharjoittelu
Laitappa piakkoin arvoita kirjasta Raatihuoneeseen! Vaikka kai se täytyy hankkia joka tapauksessa; suomalaista tuotantoa on syytä tukea jo ihan sen takia että joku lähtee edes yrittämään jotain tällaista...
Seppo Vesala
(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Kahvakuulaharjoittelu
Paljonko on suomen ennätys tempauksessa 24kg kuulalla gs kisoissa? Ja pitääkö se kugeli laskea maahan joka toiston jälkeen?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Kahvakuulaharjoittelu
tohtorismies kirjoitti: Paljonko on suomen ennätys tempauksessa 24kg kuulalla gs kisoissa? Ja pitääkö se kugeli laskea maahan joka toiston jälkeen?
Näyttäisi, että 85 kg painoinen kaveri on 24 kg kuulalla tempaissut 145 kertaa.
Kuulaa ei pidä laskea maahan, vaan sitä EI SAA laskea maahan.

Tempaus:
Suoritus tapahtuu yhtenä liikkeenä. Kilpailijan on temmattava kuula yhdellä jatkuvalla liikkeellä valmiiseen asentoon suorille käsille ja pysäytettävä liike. Liike on valmis kun kädet, jalat ja vartalo on suorassa ja liike on pysähtynyt. Tämän jälkeen kilpailija laskee kuulan alas suorittaakseen taas seuraan liikkeen pysäyttämättä kuulaa alhaalla. Alaslaskussa kuula ei saa koskettaa olkavartta tai rintaa paitsi jos kilpailija on vaihtamassa kuulaa kädestä toiseen. Kättä saa vaihtaa kerran kilpailusuorituksen aikana. Jos kilpailija laskee kuulan olkapäälle tai kuula koskettaa käsivartta ensimmäisen kerran kilpailusuorituksen aikana, tuomari komentaa "vaihto". Tässä vaiheessa kilpailijan on vaihdettava kättä ja jatkettava suoritustaan toisella kädellä. Tämän jälkeen ei kädenvaihto ole enää sallittu.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Kahvakuulaharjoittelu
Kiitos, tuo on ilmeisesti kokonaistoistojen määrä? Siis kummankin käden toistot? Montako käden vaihtoa tuossa saa tehdä?Mjölnir kirjoitti:tohtorismies kirjoitti: Paljonko on suomen ennätys tempauksessa 24kg kuulalla gs kisoissa? Ja pitääkö se kugeli laskea maahan joka toiston jälkeen?
Näyttäisi, että 85 kg painoinen kaveri on 24 kg kuulalla tempaissut 145 kertaa.
Kuulaa ei pidä laskea maahan, vaan sitä EI SAA laskea maahan.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2007
Kahvakuulaharjoittelu
Suosittelen vierailemaan http://kahvakuula.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;tohtorismies kirjoitti: Paljonko on suomen ennätys tempauksessa 24kg kuulalla gs kisoissa? Ja pitääkö se kugeli laskea maahan joka toiston jälkeen?
“Fatigue makes cowards of us all.”