Kysessä on siis 10 minuutin aikana tehtyjen tempausten kokonaismäärä. Kättä saa vaihtaa kerran tuon suorituksen aikana.tohtorismies kirjoitti:Kiitos, tuo on ilmeisesti kokonaistoistojen määrä? Siis kummankin käden toistot? Montako käden vaihtoa tuossa saa tehdä?Mjölnir kirjoitti:tohtorismies kirjoitti: Paljonko on suomen ennätys tempauksessa 24kg kuulalla gs kisoissa? Ja pitääkö se kugeli laskea maahan joka toiston jälkeen?
Näyttäisi, että 85 kg painoinen kaveri on 24 kg kuulalla tempaissut 145 kertaa.
Kuulaa ei pidä laskea maahan, vaan sitä EI SAA laskea maahan.
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Kahvakuulaharjoittelu
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Kahvakuulaharjoittelu
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Kahvakuulaharjoittelu
Juuh ja olithan tuota jo vvastannutkin aiemmin... Liian hätäinen.. Mietin vain omaa tasoa kun omalla kugelilla kokeilin pari kuukautta sitten kahden vuoden kuulatauon jälkeen maksimia niin 60 toistoa meni kylläkin vaihdoin kättä 10 toiston jälkeen. Kaasua jäi tankkiin mutta näin fiksummaksi lopettaa kun keuhkot halusivat ulkoistaa itsensä... 

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Marraskuu 2006
Kahvakuulaharjoittelu
Tule tohtorismies katsomaan viikon päästä Tampereelle SM -kisoja (15.5.). Siellä tulee hyvällä tuurilla uusia ennätyksiä
Ei tosin mulle mutta tiukemmin treenanneilla on odotettavissa todella hyviä tuloksia. 32kg sekä 24kg sarjat tulevat olemaan kovinta Suomi-GS:ää tähän mennessä 

-
- polveenpotkija
Kahvakuulaharjoittelu
Niin, ja tuolla on vielä nykyinen Hall Of Fame kahvakuulaurheilussa, haastan kaikki rikkomaan enkat! 
http://kahvakuula.fi/girevoy-sport/hall-of-fame/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kahvakuula.fi/girevoy-sport/hall-of-fame/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Kahvakuulaharjoittelu
Juu kiitos vain marks mutta on muita menoja tassuvammaisille sille viikonlopulle, mikä on tuon työnnön ja tempauksen välinen lepoaika kisoissa? Josko sitä kehtaisi yrittää leikkiä urheilijaa kerran eläessään ja joskus jos treeni maittaa niin repäisisi.. Kauheita on nuo teidän tuloksenne mutta sellaisessa rajojen rikkomis hengessä voisi vaikka koittaakin.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
-
- polveenpotkija
Kahvakuulaharjoittelu
Kisoissa on työnnön jälkeen vähintään puolen tunnin tauko, käytännössä se venyy usein riippuen paljonko porukkaa on kisoissa. Noi on ihan hyviä kuntotestejä vaikka ei kisoihin lähtisikään.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
Kahvakuulaharjoittelu
On kyl jäätäviä tuloksia tuolla listassa.
Ja pakko kyl sanoa että naisten tulokset eritoten...siis suhteessa..
Ja pakko kyl sanoa että naisten tulokset eritoten...siis suhteessa..
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2006
Kahvakuulaharjoittelu
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Kahvakuulaharjoittelu
Olet siis lukenut tuon kyseisen kirjan. Mikä siinä mielestäsi oli huonoa?Harri Ylilammi kirjoitti:Älkää nyt vaan mitään -for dummies kirjoja ruvetko lukeen, siinä menee vaan aika ja rahat hukkaan.Mars kirjoitti: img
![]()
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2006
Kahvakuulaharjoittelu
En ole lukenut enkä kyllä luekkaan, koska se sattuu olemaan tuota kyseistä sarjaa. Kirja-maailman peelot tunnistaa siitä että niillä on kirjahyllyt täynnä noita kelta-mustia "opuksia".
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Kahvakuulaharjoittelu
Jaa, kyse olikin siis jostakin periaatteellisesta vastustuksesta eikä siis mistään varsinaisesta tiedosta. Hyvä että tuli selvitettyä 

-
- polveenpotkija
Kahvakuulaharjoittelu
Mun mielestä Idiot's Guide to Zen Living on hyvä opus, tosin se ei ole Dummies -sarjaa eikä liity kahvakuuliin
Kahvakuulatreenikirjassa näkisin kyllä mielelläni mahdollisimman maanläheistä kieltä koska itse treeni on hyvin yksinkertaista pohjimmiltaan, ja usein näkee paljon lyhenteitä ja turhaa monimutkaistamista. (olen itsekin syyllistynyt tähän kyllä)
Mun oma Kahvakuula for Dummies menee näin:
- opettele perusteet
- opettele perusteet hyvin ja kertaa niitä
- MIETI miten oppimiasi perusteita voi hyödyntää siinä mitä kuulatreenillä tai yleisesti fysiikkatreenillä tavoittelet
- toimi
Parhaiten menee uskoakseni kun pystyy sijoittamaan kahvakuulaharjoittelun periaatteet fyysisen harjoittelun kokonaisuuteen eikä yritä hakea niistä vastausta kaikkeen mahdolliseen harjoitteluun.

Kahvakuulatreenikirjassa näkisin kyllä mielelläni mahdollisimman maanläheistä kieltä koska itse treeni on hyvin yksinkertaista pohjimmiltaan, ja usein näkee paljon lyhenteitä ja turhaa monimutkaistamista. (olen itsekin syyllistynyt tähän kyllä)
Mun oma Kahvakuula for Dummies menee näin:
- opettele perusteet
- opettele perusteet hyvin ja kertaa niitä
- MIETI miten oppimiasi perusteita voi hyödyntää siinä mitä kuulatreenillä tai yleisesti fysiikkatreenillä tavoittelet
- toimi
Parhaiten menee uskoakseni kun pystyy sijoittamaan kahvakuulaharjoittelun periaatteet fyysisen harjoittelun kokonaisuuteen eikä yritä hakea niistä vastausta kaikkeen mahdolliseen harjoitteluun.

-
- polveenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2009
Kahvakuulaharjoittelu
Pikku kokemus kuulien tehosta: kun viimeksi vedin leukoja intissä, niitä meni 7 toistoa. Nyt kokeilin ensimmäistä kertaa neljän vuoden kahvakuulailun jälkeen, niin yllätyksekseni leukojen veto oli helppoa kuin heinänteko. Lopputulos 21 toistoa.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Kahvakuulaharjoittelu

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2007
Kahvakuulaharjoittelu
Homman ymmärtää pitää riittävän simppelinä vaikkapa niin että ajattelee kahvakuulatreenin eräänlaisena kehonpainotreenin laajennuksena.marks kirjoitti: Parhaiten menee uskoakseni kun pystyy sijoittamaan kahvakuulaharjoittelun periaatteet fyysisen harjoittelun kokonaisuuteen eikä yritä hakea niistä vastausta kaikkeen mahdolliseen harjoitteluun.
“Fatigue makes cowards of us all.”