Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

SaSuNu

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

SaSuNu

Viesti SaSuNu »

Hmmm...
Ajattelin alkaa kirjuuttamaan treenaamisesta päiväkirjaa, mutta vihko kotona ei nörtille kelpaa.

Tausta lyhyesti, kaverioprukalla alkoi vuoden vaihteesta "Isoin luuseri" -kilpailu ja tavoite pudottaa painoa prosentuaalisessa suhteessa mahd. paljon kesäkuun 1. päivään mennessä. Välietappi huhtikuun 1. päivä, jolloin pääse alkupään isoimmat luuserit pätemään.
Oma lähtötilanne oli 104,6 kg ja tällä hetkellä mennään 97 kg:ssa.

Treenaamisesta, siis tavoite AINAKIN:
- tiistaisin lajitreeni 1½ tuntia
- torstaisin semmonen 7 km lenkki (olen ehkä maailman surkein juoksija)
- lauantaisin lajitreeni 1½ tuntia

Tähän mennessä tapahtunutta: Semiaktiivista treenaamista yllä olevan mukaisesti, mtta lajitreenit painottaen viime sunnuntain (9.3.) vyökokeeseen ja tavoitteena siellä musta. Läpi meni ja niin meni polvi, sekä kaksi kylkiluuta murtui. Eli kivaa oli... :)

Nyt rauhallista kävelylenkkiä seuraavat puolitoista viikkoa ainakin. Sen jälkeen tarinaa lisää.
Vihjeitä otetaan vastaan, haasteita ei ja kannustusta tarvitaan että jatkaa tää paino putoamista. Henkilökohtainen tavoite kesäksi päästä 85 kiloon, mikä on itselleni ja tavalleni touhuta ehdoton minimipaino. Olen joskus ollut 81 kiloinen ja kaverit luuttusi mulla lattiaa treeneissä (paino on voimaa ja ylipaino jne)...
- Sami
Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti SaSuNu »

Ahh, saa itse spämmätä omaa ketjuaan... :)

Maanantai ja tiistai, särkylääkettä aamulla ja illalla. Lihaskipua ja turvotusta.

Keskiviikkona lihaskipu helpottanut ja edelleen rintaan vihloo niin maan hiivatisti. Yskiminen sattuu, aivastaminen sattuu. Edellämainitut alkaa naurattamaan, kun moiset satuu ja nauraminen sattuu. Päätös että käyn lekurissa ja sieltä pois diagnoosilla että kaksi ylintä kylkiluuta murtunut rinnan kohdalta. No osaapahan nyt varoa oikealla tavalla. Ehkä... :D

Torstai, eli tänään, edelleen ihmetelyä ja tyttären kanssa katsotaan Late Lammasta. ON muuten hauskaa katsottavaa, suosittelen.
- Sami
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Viesti Tohtori Krabola »

:tervetuloa:

Mikäs laji sulla on työn alla?
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti SaSuNu »

Tohtori Krabola kirjoitti: :tervetuloa:
Danke... Umm, Ishmael? ;)
Tohtori Krabola kirjoitti: Mikäs laji sulla on työn alla?
Wonhwa-do, se aito ja alkuperäinen. Laji itsessään ei ole kuin perustekniikoiltaan sitä, mitä Suomeen rantautuessaan oli aikanaan. Mukaan on tullut jos ja vaikka mitä, siis treenaamiseen. Alkeisia edelleen ohjastetaan alkuvaiheessa noilla perusteilla, liikesarjoilla ja pariharjotteilla. Pidemmälle kun pääse, niin mukaan alkaa tulemaan sitten ns. mausteita... ;)
Vyökokeessa havaitiin että naapurikansa on edellen ottelussa siellä alkuperäisellä tasolla. Eli hyppyhippaa näyttivät harrastavan. Lähinnä huvitti (ekat matsit), kun vastustaja veti duracelpupuna pitkin tatamia ja lääppi mun käsiä. Suomessa (lue Kuusankoskella) ollaan panostettu enemmän siihen kontaktin käyttöön ja sitä myötä hyvään suojaukseen. Ihan hyvä kokemus varmaan siinä mielessä heillekkin, ettei kannata vaan panostaa yhteen suuntaan treenaamisessa. Kun päästiin otteluihin 15 ja + niin oli huvitus itsellä ainakin aika kaukana. Jos tatamille pääsi joskus vaakatasoon, niin aika äkkiä oli joku nutusta vetämässä ylös ja kertomassa suunnan mistä se seuraava oli tulossa.
Hauskimmat matsit oli kyllä omaa väkeä vastaan ja sitten yhtä Hokutoryu kaiffaria joka oli pyydetty ulkopuolisena ottelemaan mukaan (antamaan meille danin suorittajille hikeä pintaan?).

Eli tosiaan nythän se treenaaminen sitten vasta alkaa, jahka tästä kykenee. :roll:
- Sami
Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti SaSuNu »

Jeps, huomaa että on karjalalaisverta koneessa kun juttua tulee lyhyistä kysymyksitä. Menkööt illan ja lääkityksen piikkiin. :oops:

No enivei, illan treeniohjelmassa Daniel-san tyyppistä wax in wax out treeniä hangatessa seinäpintoja sileäksi konkurssikukkulalla. Sitä jos jaksais muutaman tunnin ahertaa siellä...

Se siitä rauhallisesti ottamisesta. Varo vaan, seinä, täältä tullaan. :boxing2:
- Sami
Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti SaSuNu »

On se Daniel-san kova jätkä, kerta koko päivän hio sitä puusiltaa auringon paisteessa. TRIKKIKUVAA ja humpuukia, sanon mie... :lol:

Kaks tuntia kiviseinien kimpussa. Sisällä lämintä 24 astetta ja ilman kosteus huomattavan korkea.
Ensin oikealla kädellä wax in wax outtia ja vasurilla kokeilu. Ei antaneet kylkiluut myöten vasurilla heilumiselle. Lopuks koko kropalla raaputtimen liikuttamista, työntö kierto liikkeellä, niin oikean kuin vasemman kautta. Kyllä nyt kaatuu uket kun lähden vetämään kaatoja. Stana. Iha ku olis ollu vaikeuksia aikaisemminkaan... :p

P*skaakin p*skempi työviikko takana, henkisesti ja fyysisesti takki tyhjä. Onneks oli pari bisseä mukana (hitot tuosta isoin luuseri kisasta tänään). Mie oon bisseni ansainnut... :rauhaa:

Paita märkänä, bisset massussa ja nyt suihkuun. Saattaapi olla että nukutaa kivasti. Hyvä fiilis kaikenkaikkiaan.

[personal]14.3.08 - 2 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
- Sami
Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti SaSuNu »

[personal]15.3.08 - 3 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
- Sami
Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti SaSuNu »

Woe helevetti että on kipeenä toi kylki. Ei oo normiheteron hommaa silottaa seiniä... :smt012

[personal]18.3.08 - 4 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
- Sami
Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti SaSuNu »

SaSuNu kirjoitti: kipeenä toi kylki.
Eli rinta, eli... No ihan hiton sama... Vatuttaa, ku tuntuu ettei pysty tekeen mitään... :angryfire:
- Sami
Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti SaSuNu »

Jep jep, pääs shaittiduunista irti ja nyt etsitään uuta. Aikaa siis vietetään rakennuksella ja nautitaan hyötyliikunnasta... :)

[personal]19.3.08 - 7 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
[personal]20.3.08 - 5 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
- Sami
Kuvake
SaSuNu
nilkkaanpotkija
Viestit: 37
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti SaSuNu »

Voi hevon h**vetin p*rseen s*ti... :(
Hyvin meni paino pudotu omalta osalta ja kaveri tuli takavasemmalta puolen välin punnituksessa ja veti palkintokassasta itselleen puolet. Ihanata sano... :evil:

Mulla punnituksessa 89,4 kg ja kokonaispuudostus 15 kiloa ja rapiat (lähtöpaino 104,6 kg). No täytyy olla tyytyväinen omaan suoritukseen... ;)

Enivei, rästiin jääneet kirjaamiset:
[personal]21.3.08 - 7 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
[personal]22.3.08 - 7 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
[personal]23.3.08 - 7 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
[personal]24.3.08 - 7 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
[personal]25.3.08 - 7 h aktiivista hyötyliikuntaa ja 1½ h lajitreeni (mentiin kovaa, kun sain kerta määrätä tahdin)[/personal]
[personal]26.3.08 - 7 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
[personal]27.3.08 - 7 h aktiivista hyötyliikuntaa. Nestettä 7 dl päivässä, ravinto minimissä, 1 h Body Combat tunti illalla ja äly ämpäriin.[/personal]
[personal]28.3.08 - 7 h aktiivista hyötyliikuntaa. Nestettä 5 dl päivässä, ravinto minimissä.[/personal]
[personal]29.3.08 - 5 h aktiivista hyötyliikuntaa. Nestettä 5 dl päivässä, ravinto minimissä ja iltalenkki 2 h.[/personal]
[personal]30.3.08 - 1 h aamulenkki ja aamulla vain ½ kuppia kahvia ja punnituksen. 2 h aktiivista hyötyliikuntaa päälle.[/personal]
[personal]31.3.08 - 5 h aktiivista hyötyliikuntaa [/personal]
[personal]1.4.08 - 5 h aktiivista hyötyliikuntaa[/personal]
- Sami